ویرگول
ورودثبت نام
Neginoop
Neginoop
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مهربون باشیم

امروز رفته بودم دندون پزشکی کار داشتم رفتار یکی از اعضای پذیرش اذیتم کرد ینی بهتره بگم ناراحتم کرد ، میدونی وقتی شما جایی کار میکنی داری در ازای کاری که میکنی پولتو میگیری پس لطفی نمیکنی در واقع داری وظیفت انجام میدی پس باید درست انجامش بدی.

میفهمم ها همه ی ما ها بعضی روزا ناراحتیم حوصله نداریم اما خب اول اینکه اون مراجعه کننده از حال ما خبر نداره بعدم اینکه همه ادما از گرما و شلوغی و سختی کار خسته میشن اما نباید سر بقیه خالی کنیم بلکه باید با اخلاق خوش جوابشون بدیم.

همونجا یکی از نرسا انقد خوش اخلاق بود که ادم لذت میبرد،برام عجیب بود که تو یه روز تو یه جا انقد ادمای متفاوت وجود دارن.

راستشو بخاید این قضیه جالبه برام اینکه این همه ادم با طرز فکرای متفاوت داریم کنار هم زندگی میکنیم و سخته ها اصلا اسون نیست اینکه همزمان که داری زندگی خودتو هندل میکنی حال و روحیه بقیه ادمارم در نظر بگیری اونم ادمایی که نمیشناسیشون و بیشترشون ینی باید بگم 99 درصدشون برای اولین بار داری میبینی.

میدونی چجوری باید برا این قضیه تلاش کنیم؟

میدونی چجوری باید برا این قضیه تلاش کنیم؟ .ی رفتاری میبینید که ازار دهندس به این فکر کنید این ادمم مثه منه دیگه چرا باید اینجوری کنه یا با خودتون بگید شاید متوجه کارش نیست.

یه حرکت دیگم هس که خیلی کمک میکنه اونم اینه که به این فکر کنید که اگه خودتون همچین کاری میکردین دوس داشتین باهاتون چه رفتاری بشه؟ اما بیاید تو این قسمتش صادق باشید و حقیقتو بگید.

زیاد حرف زدم اما وظیفه خودم میدیدم اینارو بگم بهتون.

خیلی دوستون دارم مرسی که وقت گذاشتید خوندید.


مهربانیمدارامسئولیتمسئولیت اجتماعیهمدلی
من نگینم و از اونجایی که خیلی نوشتنو دوس دارم و فکم گرمه گفتم بیام اینجا بنویسم بلکه به درد کسی خورد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید