ویرگول
ورودثبت نام
Pani♡
Pani♡
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سینستزیا

خوب نمیدونم ولی براتون تابه حال پیش اومده که مورد تمسخر قرار بگیرید؟

میدونم ربطی به متن نداره ولی الان قیافه من قشنگ این شکلی ع پوکر فیس!!
میدونم ربطی به متن نداره ولی الان قیافه من قشنگ این شکلی ع پوکر فیس!!


تاحالا شده که به این فکر کنین که این دنیارو اشتباه اومدین؟

.

.

.

خوب من الان ی همچین حسی دارم خوب بزارین براتون یکم تعریف کنم??

من حدود سه چهار هفته س که متوجه شدم سینستزیا هستم

که ای کاش این شکلی نمی شد (سینستزیا به حسی گفته میشه که مثلا طرف می تونه کلمات و به رنگ های مختلف ببینه?? یا اینکه کلمات براش یه مزه خواصی داشته باشه و اینکه موسیقی رو بتونه ببینه یجورایی میشه گفت می تونه مزه مزش کنه و رنگ هاشو ببینه که کلا به این نوع افراد که دارای همچین حس هایی هستن سینستزیا میگن که یک نوع بیماریه)??

خلاصه که بعد از فهمیدنش رفتم با دوستام راجبش حرف زدم که بدونم اونها هم همچین حسی دارن یا ن

ولی نگو من احمق چ اشتباهی کردم خلاصه میگم که طولانی نشه??

اقا بعدش اینا شروع کردن منو مسخره کردن روم مارک گذاشتن که دیوونم ونمی دونم چی چی منم که خب تازه متوجه این بیماری شده بودم چه می دونستم فکر می کردم که بقیه هم یه همچین حسی دارن ??

کلا که خلاصه رفتن بههههه کل دوستام هم گفتن که باهاشون صمیمی بودم اقا اونا هم گارد گرفتن سمتم

من نمی دونم چرا اخه این کارو کردن خب مگه دیوونه این این که دست من نیست که این بیماری کوفتیو دارم

??خلاصه که کلااااااا حس بدبختی دارم چون دیگه بان قطع رابطه کردن و منو از گروه های واتساپ انداختن بیرون ???????

من می خوام بگم که تو اگه یکوچولو هم حتی احساس عجیب بودن یا متفاوت بودن رو می کنی کافیه به خودت بگی یا اصلا نشون ندی چون ممکنه مث من ازیتت کنن???????


سینستزیاتنهاییدخترداستانمسخره کردن
خوب من ۱۴ سالمه و سینستزیا هستم ♡? و خوب راستشو بخوای نمی دونم چرا اومدم اینجا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید