ویرگول
ورودثبت نام
درباره خانم Y
درباره خانم Y
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

آش دلتنگی

به دل کوچک بودن معروف هستم من از آن دسته دختر هایی هستم که زود دلتنگ عزیزانم میشود امروز جمعه است و آدمهای دل گنده هم دلشان تنگ میشود چه برسد به من .

خدای من!چقدر دلم برای زندایی زهرا و دایی

جان تنگ شده . پیامک میدهم: «سلااام عزیزم خوبین؟دایی جان و بچه ها چطورن؟دلم برای شما یک ذررره شده.»

بعد از چند ساعت زندایی تماس گرفت و قرار دورهمی برای شب را گذاشتیم ، شب با یک قابلمه ی بزرگ از آش به خانه ی مادرجان آمدند و بعد از مدت ها دور هم جمع شدیم.

زندایی میگفت قرار بود آش را ظهر بخوریم.اما ب محض دیدن پیام پرنیان با خودم گفتم که چه بهتر که دور هم باشیم.

با خودم میگویم چقدر این جمله های کوچک اثر بخشند.

یک دوستت دارم یک دلتنگت هستم آنقدر گرمابخش است که بیست نفر را بدون هیچ برنامه ای هم نزدیک میکند .


زندگیتان به گرمای عشق




آشدلتنگیدورهمیخاطره
علاقمند به هنر ، نگارش و هر آنچه که شادی را مهمان قلب انسانی کند.?وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنحیدن?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید