ویرگول
ورودثبت نام
رضا ضیائی‌دوستان
رضا ضیائی‌دوستان
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خدا رو عسل

سلام خانم معلم عزیزم

می دونین مامانم می گه دلتنگی خوب نیست؛ ولی شما بدونین که سرم برای دست تون دلتنگه، چشمم برای لبخندتون دلتنگه و حالم برای حال خوبتون دلتنگه. می دونین شما مثل هوا می مونین، حس نمی‌شین ولی وجود دارین وبرای زندگی لازمین. شما مثل شعر می مونین، مثل آسمون آبی و مثل خط افق ته اون دریا؛ دلم می خواد ازتون تشکر کنم و دلم می خواد خودمو براتون لوس کنم و دلم می خواد بهتون بگم که دلم براتون تنگ شده؛ . امیدوارم این کرونا هر چه زودتر گم بشه و شما هر چه زودتر تو کلاس پیدا بشین و دوباره ما رو جادو کنین و حالمون رو خوب کنین. خدا رو عسل که شما رو برای ما فرستاده و خدا رو سپاس؛ دوست تون دارم و افتخار می کنم که شاگرد شما هستم. در پناه خدا باشین و دست خدا رو شونه هاتون.


https://virgool.io/@rziadoostan/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%86%D9%90-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%A2%D8%AC%D8%B1-gt4f0x7ekhuk
خانم معلم مندلتنگیکلاس درسکروناآموزش جادویی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید