ویرگول
ورودثبت نام
alam8alam8
alam8alam8
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

بلند، مثل رمان

مفصل، مثل کامل


میخوام بلندتر و کامل تر بنویسم


متن کوتاه بود، ویرگول اجازه نداد منتشر بشه، از این خط به بعد رو دارم بهش اضافه میکنم، تا به حداقل برسه، پس گاهی یه چیزی به حداکثر نرسیده، اما باید به حداقل برسه. یعنی در عین حال که به حداکثر نرسیده، به شدت لازمه حداقل ها رو رعایت کنه. ملاک حداقل هست گاهی یا خیلی وقت ها.


از اون موقعیت هایی هست که حداکثر مهم نیست، حداقل مهمه، چون میزان حداقلی، لازم یا کافیه.


در زندگی هم خیلی وقت ها به همین صورت هست، از خیلی از حداقل مقدارها، به بهانه حداکثر ها، صرف نظر میکنیم


کامل، قشنگ، مثل رمان، مثل زندگی
کامل، قشنگ، مثل رمان، مثل زندگی



قالبقاعدهمتننوشتهبیان
نوشتن رو دوس دارم، تا چیزی به نام من چاپ بشه کلی طول کشید، حدود یک سال. حالا دوس دارم غیر از مقاله نوشتن، کتاب بنویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید