ویرگول
ورودثبت نام
sahar.nezhadchari1367
sahar.nezhadchari1367
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

ذهن خلاق من 2

آسمان بدون ابر قشنگ نیست که
آسمان بدون ابر قشنگ نیست که

هضممو جمع کردم براتون بنویسم؛ اما شهربازی ذهنم تعطیله! اگه خبری از بازی نباشه کلمات لج می‌کنن و فقط همون دوروبر می‌چرخند و خودشونو نشون نمیدن. باور کنید خیلی وحشتناکه؛ شروع می‌کنند به جرقه زدن؛ بعد که نوبت نوشتن میشه، تازه هوس قایم‌موشک می‌کنن. من بدو کلمات بدو؛ اونا یه لشکرن من طفلی یه نفر، چه توقعی دارین آخه! کلمات منم بازیگوش، اگه خبری از سرسره، تاب، ترن‌هوایی، فانفار و ...نمیدونم کلی بازی هیجان‌انگیز دیگه نباشه امکان نداره دست دوستی سمتم دراز کنند. خلاصه که شهربازی تعطیل بود و من باز از چشام کمک خواستم، نتیجش شد این عکسای دوست‌داشتنی.

یک عدد درخت فضول
یک عدد درخت فضول

ایشون یک عدد درخت فضول هستن؛ از اینا که سرشون تو زندگی مردمه و کاری به جز فضولی کردن ندارند. اصلا شبیه ما آدم‌ها نیست؛ اصلا شاید ما آدم‌ها فضولی رو از اینا یاد گرفته باشیم! والا

پیچک عاشق
پیچک عاشق

پیچکه عاشق شده؛ محکم درختو بغل کرده، مثل این دخترپسرایی که تو خیابون محکم دست همو میگیرن، نگرانن طرفشونو لولوبخوره، اصلنم حسود نیستم!

درخت قلبی
درخت قلبی

یه درخت مهربون؛ با اینکه قطع شده اما قلبش هنوز میتپه؛ به عشق کدوم رهگذر خدا میدونه!

آبنبات حسود
آبنبات حسود

این آبنبات پسته‌ای‌ها؛ از اون جایی که در دل مبارکشون یه طلای سبز دارند کمی اهل فخرفروشی هستند! برای همین با این سایز کوچیک آرزوی خیلیا شدند؛ شوخی که نیست، پسته خدا تومن قیمتشه. شما یه نگاه به اون آبنبات وسطی بنداز انگار از دماغ فیل افتاده!


پ.ن: از ذهن خلاق من که بگذریم؛ در مورد عکس اول باید بگم که خوشحالم اون درخت قطع نشده و داره به زندگیش ادامه میده. برای باز شدن شهربازی کلماتم شدیدا به انرژی‌های مثبتتون نیازمندم.



آسمانفضولپیچکدرختشهربازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید