ویرگول
ورودثبت نام
ساناز دودانگه
ساناز دودانگه
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مديران خوب، ساعت‌هایشان را تنظیم می‌کنند.

نداشتن تخمين درست از مدت زمان لازم براي انجام كارها،در بسياري مواقع موجب عدم درک افراد و حتی پایین آمدن سطح اعتماد می‌شود.
مدير خوب من درك بسيار خوبي از اين موضوعات داشت اما چون ذاتا فردي چابك بود و سريع انجام شدن كارها برايش مهم بود گاهي دچار چنين خطايي مي‌شد،خطاي درست تخمين نزدن مدت زمان لازم براي انجام صفر تا صد يك فعاليت؛

يك بار براي تهيه گزارشی مي‌بايست كمك ايشان را می‌گرفتم، اواسط جلسه ناچار شدند كاري را شخصا پيگيري كنند و اين كار عبارت بود از پيگيري چند نكته و سپس هماهنگي آن نكات با چند نفر،در طول مشغوليت ايشان كه حدود چهل دقيقه طول كشيد من قسمتي از گزارش كه مربوط به خودم بود را تكميل كردم. وقتي از كار فارغ شد گفت واي همين كار ساده چقدر از من زمان گرفت! من با لبخندي كه اشاره به برخي موقعيت‌هاي عدم درك ايشان داشت جواب دادم، واقعا همينطوره برخي كارها ساده به نظر مي‌رسند اما همين كارهاي ساده وقت زيادي مي‌گيرند كه نمي‌تواني براي كسي هم توضيح بدهي كه دقيقا چه كردي.

اگر مدير هستيد،گاهي كارهاي به ظاهر ساده و اجرايي و كارشناسي را انجام دهيد تا ميزان زمان لازم براي آن كار دستتان بيايد مخصوصا اگر مديري عجول و كمال‌گرا هستيد كه ممكن است در ذهنتان شخص را قضاوت كنيد كه چقدر طولش مي‌دهد و اگر خودم انجام داده بودم سريع‌تر و بهتر نتيجه مي‌گرفتم،حتما امتحانش كنيد، زيرا باعث درك بيشترتان از موضوعات خواهد شد و مدير منطقي‌تري نيز جلوه خواهيد كرد.

#به_قلم_ساناز

به قلم سانازتجربه های کاری منمدیریترهبری
سلام، این منم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید