ویرگول
ورودثبت نام
wooden heart
wooden heart
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مادر

بعضی کلمات هستند که باید درباره شان تفکر کرد….

بعضی ها باید حسشان کرد….

اما بعضی ها هم هستند که باید دوستشان داشت….

یکی از این کلمات،کلمه ای است که معنایش میشود،محبت،مهربانی،آرامش،عشق و زیبایی….

اما نکته اینجاست که این فقط یک کلمه نیست بلکه یک شخص است….

شخصی که دارنده آن خوشبخت ترین فرد جهان است….

و جالب اینجاست که همه آن را دارند ولی هیچکس ارزشش را تا هنگام نبودنش نمی داند….

این شخص تمام مهرش را برای ما ارزانی داشته چون مهربان ترین است….

از کودکی مراقب ماست تا لحظه مرگش….

احساسش نسبت به ما مثل کودکی است که عاشق شکلات است و هرگاه شکلات دارد خوشحال است….

آیا ارزش ما به اندازه ای است که او ما را بیش از آن شکلات دوست داشته باشد؟….

هیچوقت از ما خسته نمی شود….

هیچوقت از محبتش به ما کم نمی شود….

هیچوقت از نبودن ما خوشحال نمی شود….

هیچوقت ناخوشی ما را نمی خواهد….

برای ما بهترین ها را می خواهد….

نامش به ما آرامش می دهد….

الحق که نامش برازنده اش است….

ای که زیبایی،دوستت دارم قدر….

دوستت دارم قدر تمام سلول هایم….

دوستت دارم قدر تمام افکارم….

دوستت دارم قدر تمام لحظاتم….

دوستت دارم قدر تمام احساساتم….

دوستت دارم قدر تمام هستی….

دوستت دارم قدر هر آنچه می دانی….

امیدوارم شکلات خوبی برایت باشم….

مادرم،دوستت دارم:)

مادروودن هارتمادرانهمادر پسریمتن کوتاه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید