ویرگول
ورودثبت نام
zahra
zahra
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شروع دوباره

امروز خیلی یهویی با ویرگول آشنا شدم درمورد چیزی سرچ میکردم که وارد ویرگول شدم و نوشته یکی از بچها رو خوندم به نظرم رسید که خوبه منم بیام چیزایی که میخوام رو بنویسم شاید انگیزه ای بشه واسم .

در واقع من چند وقتیه که خیلی لایف استایلم بهم ریخته و از حالت نظم خارج شده و من اصلا زندگی اینطوری رو دوس ندارم و دلم میخواد یه زندگی شاد و خوب مثل قبل داشته باشم .

دیروز استارتشو زدم و به خاطر اینکه یه تغییر توی زندگیم ایجاد بشه رفتم موهامو کوتاه کردم که حقیقتا آرایشگره ناحقی نکرد و گند زد توی موهام ولی اشکالی نداره زیاد ناراحت نیسم بازم بلند میشه و از اینا حرفا ...

امروزم دارم سرچ میکنم واسه اینکه چطور لایف استایل سالم و خوبی واسه خودم ایجاد کنم امیداورم که موفق بشم . هرچیزی که یاد گرفتم و انجامش دادم میام مینویسمش امیدوارم اگه توام نیاز به شروع دوباره ای داری استارتشو بزنی و موفق بشی ...

لایف استایلنظم دهیشروع دوبارهدلنوشتهزندگی سالم
دختری که میخواد دوباره از اول شروع کنه . هیچوقت دیر نیست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید