ویرگول
ورودثبت نام
شیرین
شیرین
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دستمال کاغذی

آدم یک‌بار مصرف
آدم یک‌بار مصرف

وقتی دل می‌شکند، تعادل سخت می‌شود. به سمتی می‌رویم که شاید اگر صبر می‌کردیم و فکر، نمی‌رفتیم.

تصویرها تار می‌شوند و درست نمی‌بینیم، نشانه‌های راه، میانِ خرده شکسته‌هایِ برخاسته از دل گم می‌شود.

در این میان به دوستی زنگ زدم که در شهر دیگری‌ست، در راه فرودگاه بود، گفتم: باید می‌رفتم نمایش {پدر} را می‌دیدم که سر از ساختمانی ویرانه که بارها روی سرم آوار شده بود درآوردم و دیگر راه برگشتی نیست.

در آیینه به خود نگاه کردم، سنگین بودم، بارهای سنگین بسیاری روی دوشم بود و من ناباورانه آن را حمل می‌کردم. اما جسمم...

شانه‌های نحیف و لرزان، بدنی زنانه که می‌خواهد خود را بِدَرد، پاهایی که می‌خواهند بدوند به ناکجا... کجا؟

آدم دل‌شکسته می‌تواند دق کند.

یکشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲



دلدلشکستندلتنگیآیینهپاییز
کوه باش و دل نبند/ اینستاگرام: ezatii.z
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید