ویرگول
ورودثبت نام
زیبا
زیبا
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

از زیبا به زیبا 1

سلام از زیبا به زیبا

- بگو حالت چطوره؟

- خوبم ، آرومم

- دیگه خسته نیستی؟

- چرا هستم.هنوز دلم میخواد یه روز صبح هر وقت دلم خواست بیدار بشم.

- حواست به خودت هست قشنگم؟

- اره .فقط وقتم کمه

- دوست داری چه کارایی بکنی؟

- دوباره مراقبه و مدیت کنم ، یوگا کنم، ورزش کنم

- چرا نمیکنی؟

- وقت نمیکنم.وقتی میرسم خونه اینقدر خسته م که انرژی هیچ کاری و ندارم .با زور یه کم جمع و جور میکنم و تا میرم رو تخت خوابم میبره

- قرص آهن و مکملهات و مرتب میخوری؟

- نه

- میدونی که میتونه کمک کنه که خواب و خستگیت کمتر بشه؟

- اره

- پس از امروز حتما باید قرص هات و بخوری .

- قبول

- چند روز که بگذره انرژیت بیشتر میشه .

- اره میدونم

- دوستت دارم

- من بیشتر

خودشناسیخودگوییقرص آهنیوگامدیتیشن
کارآفرینی که به تازگی کارمند شده سینگل مام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید