غم نواز.. من همانیام که هرگز نرسید، و هنوز، با چشمهای خیس، نام تو را مینویسد.. پستهای غم نواز.. در انتشارات نامـهای به تو که نمیخوانی سایر پستها در ویرگول غم نواز.. در نامـهای به تو که نمیخوانی ۱۰ ماه پیش - خواندن ۲ دقیقه کجا رفتی خب؟.. کجایی..؟