این افراد انتشارات ناوکست را دنبال می‌کنند:

برنامه‌نویس علاقه‌مند به هوش مصنوعی با تجربه طراحی‌وب، انیمیشن و گرافیک
Kurd, Geek, ISTP.
یک آدم معمولی و کنجکاو، همین
من منُم.
Lifelong learner | sajadjalilian.github.io
رادیولاله، در مورد پادکست های فارسی است و به جز وبلاگ، کانال تلگرام به آدرس https://castbox.fm/vb/156988274 و یک پادکست همین نام هم دارد.. https://virgool.io/RadioLaleh
جویای یادگیری، درگیر بین درست و غلط، اگه شد یک انسان و یک برنامه نویس
یه آدم کاملا معمولی
یک عدد دانشجوی دکتری عمران علاقه مند به پادکست فارسی و کتاب
دریاب دمی که با طرب می گذرد..??
این اکانت متعلق به اپلیکیشن پادیاست و در آن در مورد دنیای پادکست صحبت میشه. پادیا اولین پادکست‌خوان ایرانی است که قابلیت خواندن تمامی فیدهای ارائه شده توسط فید دهنده‌های داخلی و خارجی را دارد.
دانشجوی کامپیوتری که دوست داره بنویسه ها، ولی حال نداره D:
از یاد گرفتن و به اشتراک گذاشتن لذت می‌برم.
فعلا دارم رو استوری تلینگ خودم تمرین میکنم و نوشته های این صفحه هم شاملش میشه تا بعدا پادکست خودم رو بسازم .
عکاس و گرافیست؛ منتقد سینما | دانشجوی فیزیوتراپی | علاقه‌مند به: عکاسی، موسیقی، سینما، علوم تجربی و تولید محتوای دیجیتال | کانال تلگرام: closeup_melody@ | وبسایت: photographymohseni.ir
زندگی یک معمای مهمه و هنر ما اینه در زمان درست اون رو حل کنیم تا بتونیم لذت ببریم | پادکستر علاقمند به برندینگ
اینجا بیزینس شما از نو ساخته میشود / مشاور و استراتژیست توسعه کسب و کار کوچ حرفه ای ( PCC ) مورد تایید ICF
گاهی اوقات لیوان سفالی را برمیدارم، چای یا دمنوشی می ریزم. سپس موسیقی پخش میکنم. موسیقی ای از جنس بی کلام. وآنگاه گم می شوم در دنیای ادبیات و داستان.