دلم برای امسال تنگ میشه.

ما هیچوقت رابطه ی خوبی نداشتیم، من همیشه ته کلاس بهتون نگاه میکردم با این حال از همیشه خوشحالتر بودم دلم برای همچیز تنگ میشه گریه و خندیدناتون دعواها و الکی مهربون شدنتون وقتایی که سعی میکردین باهام حرف بزنین و بهم لبخند میزدین برای اون دختر مهربون و ارومی که در ظاهر همیشه میخندید اما وقتی از زندگیش گفت فهمیدم چقدر تنها و غمگینه متاسفم که نشد کمکت کنم من هیچوقت تو دلداری دادن خوب نبودم اما فک کردم شاید حرف زدن حالتو بهتر کنه، و اون دختر فوق العاده زیبا و شر خیلی ازت ممنون تو کاری کردی که حس کنم زندم و حتی اونی که سعی میکرد باهام رفیق باشه چقدر ازت ممنونم که بهم اهمیت میدادی واسه بی مزه ی کلاسمون که چیزای الکی میگفت و بیخودی میخندید دلم برای توام تنگ میشه اونی که هیچکس هیچکس بهش اهمیت نمیداد اما اون همرو دوست داشت چقدر برات ناراحتم:))
وقتایی که تقلب میکردین و گیر میوفتادین
وسط امتحان بیخودی میخندیدن
اهنگ خوندن رقصیدن
خندیدن و مسخره بازی
گریه کردن و حرف زدن از مشکلاتتون
وقتی سعی میکردین حال همدیگرو خوب کنید
هرگز فراموششون نمیکنم
و اون دوست صمیمیم که بی هیچ دلیلی ترکش کردم منو ببخش من ادم خوبی نیستم نمیخواستم بهت آسیب بزنم بودن کنار کسی که دوست نداره فقط تورو از خودت دور تر میکنه .

اون معلم مهربون و خیلی خوشگلی که سعی میکرد به همه کمک کنه بهم نشون داد که میخوام چی باشم بهم گفت که انسان ارزشمندیم تا ابد تو قلبم میمونه :)))

در آخر بعد از امسال شاید هیچوقت همدیگرو ندیدیم ،میدونم که این روزا دیگه تکرار نخواهد شد برای همتون آرزو میکنم تا از دوره ی تاریک زندگیتون عبور کنید و به نور برسید و همتون در آینده آدمای فوق العاده ای بشین دقیقا همون چیزی که میخوایین از الان تا همیشه تو ذهنم میمونید.