احساس سوختن به تماشا نمیشود؛ آتش بگیر، تا که بدانی چه میکشم
حواسش هست

ساعت ۱:۳۰ شب بود بیرون بودم، از اونجا حرکت کردم به سمت خونه، هوا خیلی بهتر شده بود
دستمو از ماشین بیرون اوردم تا هوای خنک رو حس کنم، تاریخ رو چک کردم، هنوز ۲ماه و ۱۰ روز تا زمستون مونده
ولی صبر میکنم، می ارزه
همه حرفامو به خودش میزنم، منتظرشم، از شروع بهار، فقط تو زمستون میشه ساعت ها رو نیمکت یه پارک نشست و خسته هم نشد...
از قرار معلوم زمستون امسال هم مث قبلی هاست فقط کمی تنهاتر، گرفته تر و سخت تر...
گاهی فراموش میکنم چرا ناراحتم ،و این یعنی غم شده عادت
گاهی آینده رو به یاد میارم
من شنیدم که میگن خدا حواسش هست...
مطلبی دیگر از این انتشارات
یکبار هم عنوان نداشته باشد خب!!!
مطلبی دیگر از این انتشارات
اگر NET. کار هستید باید بدانید(قسمت سوم)->وابستگی و اصل D از SOLID
مطلبی دیگر از این انتشارات
پسرکی که نمونه خروار است: نقطه ضعف شما همان نقطه قوت است!