صحبتای خودمونی:)

میدونی چیه رفیق؟
منم خیلی جاها خوردم زمین
خیلی جاها بریدم
خیلی جاها نفسی برام نموند
منم مثلِ تو خیلی جاها آرزوی نبودن داشتم
آرزوی مرگ!
میفهممت
اگه الان به هر دلیلی.. حالت خوب نیست
حالِ دلت
روحت
روانت
میفهممت!

ولی رفیق میدونی بین همه روزای سیاهی که داشتم
چی بیشتر از همه نجاتم داد؟
_نور

نور؟!
گاهی وقتا ی آدم میشد نورِ زندگیم
گاهی وقتام ی گُل!
ی دلخوشی کوچیک

اما از یجا به بعد، خودم شدم نورِ زندگیم
خودم!
دیدم نــه!
نمیشه!
پس من چی میشم؟
من چرا نباید حالم خوب باشه؟!!!
از همینجا شروع شد.
نور شدم.

و الان حالم؟
خوبم رفیق
خوبِ خوب
یا شاید
آبیه آبی
تقریبا میشه گفت روزای سیاهم تموم شدن، یا تمومشون کردم، نمیدونم درست؟!
ولی هرچی که هست، رها کردم رفیق
گذشته رو، آینده رو
آدمارو
حرفارو
رفتارارو
دیگه این قدرت و به هیچ احدی نمیدم تا ذره ای، دقت کن؛ ذره ای مودم و بیاره پایین

لعنتیییییییی
چقدر زنده ای؟!

نورِ زندگیت باش
به فکرِ رُشد و پیشرفتِ خودت باش
تو خیلی زیاد به خودت مسئولی
خیلی!
در زمینه تحصیلاتت، روحت، روانت، شغلت، روابطت، اطلاعاتت، همه چیز!
تو باید روز به روز به قوی ترین ورژنت تبدیل بشی
سخت کوش ترین
و جنگنده ترین؛
تو
فقط یک "تو"  توی این دنیا وجود داره
"تو"یی که اینو خوندی
کافی نیست حال بدیات؟ اهمیت دادنات؟ رها نکردنات؟ توی گذشته گیر کردنات؟ کاری نکردنات؟
هی!
داری با زندگیت چیکار میکنی؟!
حواست هست؟؟؟؟؟

فقط از تو " یکی" هست!
هیچکس، مثلِ تو نیست. حتی.. صدای خنده هاش!
تو بیش از حد خاصی!
منحصر به فردی!
متفاوتی!
قدرِخودت و بدون لطفاااا
قدرِ توانایی هات، احساساتت، عواطفت، علایقت، هوشت، قلبت، روحت، کلا همه چیت!

نذاری ها
نذاری خودتو
خودتو حروم نکنی
حرومِ
_ آدمای اشتباه
_مسیرای اشتباه
_راه و روش اشتباه

خودتو دوست داشته باش، خیلی زیاد دوست داشته باش
آدم وقتی خودش و دوست داشته باشه
دست به هر کاری نمیزنه
هر حرفی رو نمیزنه
هر رفتاری رو نشون نمیده
هر جایی نمیره

این آدم خیلی زیاد خودش برای خودش کافیه
و به آدما نیازی نداره
در نتیجه دست از روابطِ سمی ‌ش میکشه
و افراط نداره در دوستی هاش

آدمی که خودش و دوست داشته باشه
میتونه بقیه رو هم دوست داشته باشه.

اول خودت و دوست داشته باش
اول برای خودت وقت بذار
اول به خودت برس

آدما ی دیگه هم، وقتشه به خودشون برگردن
تو مسئولیتی در قبالشون نداری
حواست باشه


و راستی
هرچی شده باید می شده
نمیخواد با مرورِ گذشته مدام خودت و سرزنش کنی
نمیخواد!
درسش و بگیر
و تکرار نکن


و بــــرگــــرد بــــه زنــــدگـــــی(:


این درسته رفیق
حالام
ی لبخند بزن

ممنون💙

5/شهریور/1403