چرا تو زندگیت «نباید» دنبال آرزوهات بری؟ (قسمت صفر)

تو میتونی! تو میتونی؟
تو میتونی! تو میتونی؟

سلام.

خیلی حرف عجیب و غیر منطقی و شاید هم کاملا مسخره ایه، نه؟

کل دنیا دارن میگن «برو دنبال آرزوهات»، «برو دنبال your passion !»، «تو میتانی هرکاری رو انجام بدی»، «انرژی مثبت»، «قانون راز»، «قانون جذب» و . . .

حالا من این وسط چه عددیم که بگم «نرو»؟؟؟

در واقع من هیچ عددی نیستم و این سری مقاله هم فقط نظر من و حاصل تجربه خودمه و چندین سال از عمرم هدر رفته به خاطر رسیدن بهش. البته شاید هم برای همه اینجور نباشه. حالا شایدم به کسی کمک کرد این حرفا.

البته این رو هم اضافه کنم که آرزو داشتن چیز بدی نیست، ولی اون «شکل» از آرزو که made in America هست و با هزینه زیاد به همه جای دنیا هم صادر میشه اصلا چیز خوبی نیست.

این قسمت رو «صفر» نامگذاری کردم که فقط یه معرفی کوتاه باشه.

قسمت بعدی این مقاله رو هم از این لینک میتانید بخوانید.


بعضی مقاله های دیگه من: