این افراد انتشارات ایده کست را دنبال می‌کنند:

مهندس یادگیری ماشین
از نو نوشتن....
یه شیرازی کنجکاو، خلاق و مصمم‌؛ هم‌بنیانگذار سرویس جستجوی نگاره
برنامه نویس node js و DevOps کار - دانش‌آموخته اقتصاد علاقه‌مند به کارآفرینی و استارتاپ ها - sadeghmohebbi.ir
مهاجر | مدیر عملیات | مهندس صنایع
‏یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی | ‏عمری است پشیمان ز پشیمانی خویشم... ‏
یاداشت های یک علاقه مند :) وبلاگ من : alionline.pro/blog
سلام | سیدمهدی سرفرازی هستم. مهندسی یاد می‌گیرم و در زمینه کسب‌وکار کسب تجربه می‌کنم. هر چند وقت سعی می‌کنم در حد چند کلمه از یک چیز تازه بنویسم.
برنامه نویس فرانت ( ریکت )
یه ممد 19 ساله که برنامه‌نویس بک-انده. لینکای من: https://redl.ink/Mohammadalian_1383
mahdimasoon.ir
زومیلا، سامانه جامع خرید، فروش و اجاره املاک در سراسر کشور
نویسنده، مترجم و پادکستر
هیچ جا خونه آدم نمیشه !!!
ساکن اینترنت
فارغ التحصیل مهندسی پزشکی - علاقه‌مند به همه موضوعات :)