این افراد انتشارات خانواده نویسش را دنبال می‌کنند:

کمی پروداکت منیجر با بکگراندی از هر چیز - بیشتر در mahdi.majidzadeh.ir
a wannabe engineer
افاضات و اضافات | علاقه‌مند به گفت‌وگو، خوابیدن و خواندن | مدیرعامل نویسش | اُمیدوار | نوازنده‌ی کمانچه | کارگردانِ تئاتر | ایران را دوست می‌دارم
مدرس دانشگاه، دکترای حقوق بین‌الملل، نویسنده و داستان‌نویس | politicul.ir
‏یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی | ‏عمری است پشیمان ز پشیمانی خویشم... ‏
مبتلا به نوشتن،عاشق انگلیسی،دانشجوی دانشگاه زندگی?
نویسش پلتفرمی برای سفارش محتوای متنیه. با نویسش، #تولیدمحتوا سریع‌تر، آسون‌تر و ارزون‌تر تموم میشه :) https://nevisesh.com
قبل از اینکه هر کسی رو دوست داشته باشی باید یاد بگیری که خودت رو دوست داشته باشی??❤
همیشه به دنبال مسیر بهتر، سعی می‌کنم یه چیزی بشم، عاشق تقارن و پورشه، والیبالیست آماتور.
این روزها در تلاشم زباله کمتری تولید کنم...
سرزمین من ترکیبی از هنر و فروش است در حال حاضر من یک طراح گرافیک فریلنسر و کارشناس فروش نویسش ( یک شرکت دوست داشتنی که به روزهای من چاشنی هیجان را اضافه می کنه ) هستم :)
چون نیست ز هرچه هست جز باد به دست / چون هست به هرچه هست نقصان و شکست / انگار که هر چه هست در عالم نیست / پندار که هرچه نیست در عالم هست
سلام.من در زمینه آموزش مهارت های ارتباطی برای همسران,فعالیت می کنم. آدرس وبسایت مثبت عشق|مدرسه زندگی www.mosbateeshg.com
نوشتن، تفریح و تخصص منه. در نویسش مشغولم و به نویسنده‌ها کمک می‌کنم که متن‌های بهتری خلق کنند. در تیم تحریریه راهرو، به نشر بهتر محتوا کمک می‌کنم تا آدم‌های بیشتری بهتر زندگی کنند :)
در جستجوی هنر درست پرسیدن
وبلاگ‌نویس و رویاپرداز | نوشته‌های بیشتر رو می‌تونید در وبلاگم بخونید :) kamaalix.com
مینو هستم: عاشق رنگ زرد و بوی فلفل قرمز و فیلم آبی کیشلوفسکی. در وبلاگم جدی‌تر می‌نویسم و اینجا، دوستانه‌تر:) miuahmadian.com
به جای گفتن ، مینویسم تا جایی برای افکاری جدید باز شود .
آچار فرانسه هنری - رسانه‌ای مستقر در اتاق خواب
یار و پاییز و این آهنگ < INTJ < π
Simply it is just Mohadeseh, who lived once as a music!
در حال یادگیری