korosh·۱۶ ساعت پیشچرا باید لوگو داشته باشیم؟در دنیای کسبوکار امروز، طراحی لوگو به عنوان یکی از مهمترین عناصر هویت بصری یک برند شناخته میشود. لوگو تنها یک تصویر نیست؛ بلکه ...
محقق·۱۷ ساعت پیشبهترین آموزش طراحی سایت در سال ۲۰۲۵ – چنار خیامبهترین آموزش طراحی سایت در سال ۲۰۲۵ – چنار خیام
محمد جانمحمدیدرمجله رکسو·۲۰ ساعت پیشهویت کلامی برند؛ چرا مهم است و چطور آن را بسازیم؟هویت کلامی برند یکی از مهمترین جنبههای برندینگ است که نباید نادیده گرفته شود. یک لحن مشخص و ثابت میتواند برند شما را متمایز کند!
امینپدیا·۲۰ ساعت پیشمسیر من در خلق و تولید محتوادربارهی قدمهای کوچکی که باعث شد از حسرت نرسیدن و سردرگمی دربیایم و فرآیند پرزحمت و کوششهای کوچکم را در آغوش بکشم.
نیما سهرابی·۲۱ ساعت پیشچرا عارضهیابی حرفهای میتواند سالن زیبایی شما را متحول کند؟عارضهیابی حرفهای نهتنها به شما کمک میکند مشکلات سالن خود را حل کنید، بلکه فرصتهای جدیدی برای رشد و موفقیت ایجاد میکند.
مریم اربابی·۱ روز پیشنلسون ماندلا و قدرت کار تیمی در نتورک مارکتینگنلسون ماندلا به ما نشان داد که حتی در سختترین شرایط نیز کار تیمی و رهبری مثبت میتواند غیرممکنها را ممکن کند
مریم اربابی·۱ روز پیشمارتین لوتر کینگ جونیور و تأثیر او بر نتورک مارکتینگمارتین لوتر کینگ جونیور الگویی ارزشمند از رهبری الهامبخش و عملمحور بود که اصول او همچنان در حوزههای مختلف،خصوصا نتورک مارکتینگ اهمیت دار…
مریم اربابی·۱ روز پیششباهتهای مدل تیمسازی اسنپ و نتورک مارکتینگ؛ چگونه از این الگو برای موفقیت استفاده کنیم؟شرکتهایی مانند اسنپ با استفاده از فناوریهای نوین و سیستمهای ارتباطی مدل جدیدی از درآمدزایی و شبکهسازی را ارائه دادهاند.
شکیبا لطف محمدی·۱ روز پیشموضوعات مهم دیجیتال مارکتینگ که باید در سال ۲۰۲۵ بدانیددیجیتال مارکتینگ ۲۰۲۵ متحول شده! از AI تا متاورس، ترندهای جدید را بشناسید و از رقبا جلو بزنید. این مقاله را از دست ندهید!
ستاره فرهادی·۲ روز پیشالگوریتم تطبیق عصبی گوگل و تاثیر آن بر سئو (Neural Matching Algorithm)شبکه های عصبی دارای قدرت یادگیری هستند و با توجه به داده های گذشته، خود را تقویت کرده و هوشمندانه تر فعالیت می کنند. به همین دلیل استفاده ا…