روی سنگ قبرم بنویسید؛ چالش هفته

مینی آپدیت روز بعد انتشار پست :‌ بابت به هم ریختگی پست پوزش خواهم که البته باید ویرگول پوزش بطلبد. واقعا دیگه داره از کنترل خارج میشه، اول تبخیر شدن کامنت و لایک بعد مطالب دوستان و الان هم به هم ریختگی پست.

آقا سلام، خیلی اتفاقی درگیر چالش هفته شدم که از بانیان (جنابان دست‌انداز و دادخواه) جلوتر افتادم حالا چی‌میشه یبار هم من آتش المپیک چالش هفته را شعله ور بکنم؟!

خسته‌نوشت: من، هنوز در یک کیوبیت (برخلاف باینری که فقط ۰ یا ۱ هست (درست یا غلط)، این مقدار همزمان چیزی بین این دوتا هست (مثل یک ابر)) به اسم کنکور گیر افتادم، علت کیوبیت بودنش این هست که هنوز معلوم نیست که این کیوبیت سرنوشت ما چه مقداری رو برای من در نظر گرفته. حالا بحث رو زیاد فلسفی نمیکنم.
روی قبرم بنویسید : به نا آگاه آمدم، ماندم، ساختم، سوزانده شدم، رفتم. اما میراث من هنوز می‌سازند و می‌مانند، شاگردانم.
روی قبرم بنویسید : به نا آگاه آمدم، ماندم، ساختم، سوزانده شدم، رفتم. اما میراث من هنوز می‌سازند و می‌مانند، شاگردانم.


روی قبرم بنویسید : به نا آگاه آمدم، ماندم، ساختم، سوزانده شدم، رفتم. اما میراث من هنوز می‌سازند و می‌مانند، شاگردانم.


ولی اگر واقعا روزی چنین حادثه‌ای رخ بده :‌ اولین کاری که از شما تقاضا میکنم این هست که دفترچرمی و محتوای هارد + کتاب های من به همراه مقدار زیادی دست نویس و سند تلاش! رو به اهلش برسونین تا رسالتم نافرجام نمونه
آپدیت پست ( 30 دقیقه بعد) : جسدم رو بسوزونید و بفرستین سمت خورشید اگر ناسا اجازه نداد یه بادکنک هلیم ببنیدن بره فضا اگر نشد بریزین توی دریا تا منحصر به یه مکان نباشم 💔
آپدیت پست (۵ روز بعد از انتشار) : اگر عضوی یا بافتی اصلا سلولی!!! قابل اهدا بود دریغ نکنید، قرار نیست حتما به یک انسان پیوند داده بشه، حتی اگر بشه به سالن تشریح برده بشم هم راضی هستم. تحقیقات باید ادامه پیدا بکنه تا هاوکینگ های آینده از بیماری هایی مثل ‌ALS رنج نبرن :)




پی‌نوشت :‌ با اختلاف کوتاه ترین پست تاریخی من.

پی نوشت : دست نویس های من شاید خیلی شاخ نباشن یا شاید اصلا اشتباه باشن ولی انسان های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار میکنن و البته من راهی رو رفتم که به بقیه بگم که اشتباهه :_)



دیگر پست ها :

لیست پست ها (دسته بندی پروفایل)