چند تا کپی لطفا !

نقطه ی عطف : به زبان ساده ،نقطه ی عطف ، نقطه ای در تابع می باشد که همزمان هم جهت تعقر منحنی را عوض می کند و هم صعودی - نزولی بودن تابع را .

بعد از نقطه عطف ، جهت تعقر منحنی رو به بالا می شود و از حالت نزولی به صعودی می رود.
بعد از نقطه عطف ، جهت تعقر منحنی رو به بالا می شود و از حالت نزولی به صعودی می رود.


کمی از "دختر مهتاب" ،

5 ماه پیش که مجدد برگشتم ویرگول، با "آقای دست انداز" و بر و بچه های با معرفت ویرگولی آشنا شدم.😊

در چالش هفته شرکت کردم و مورد تشویق و حمایت های "آقای دست انداز" قرار گرفتم :

از اون روز ، جمله ی
از اون روز ، جمله ی "چرا بیشتر نمی نویسید" در سرم تکرار میشه .


اون روزها ، من درگیر حجم زیادی استرس ، اضطراب و ترس بودم . هنوز نمی دونم آقای دست انداز ، در نوشته ی من چه دیده بودند که این طور برام نوشتند. و همین طور لطف کردند و جایزه دادند ، کتابی به انتخاب خودم به سبک همیشگی شان.

این چند ماه نوشتم و بیشتر، خواندم و حمایت و دلگرمی های اهالی ویرگول بویژه "آقای محسنی" بهم کمک کرد تا بتونم بر ترسهام غلبه کنم و حداقل شجاعت نوشتن و شرکت در مسابقه ها و چالش ها رو پیدا کنم.

چند تا کپی لطفا !

چند تا کپی از "آقای دست انداز" برای همه ی نقطه های عطف زندگی !

کسی که وقتی داری با خطا و آزمون ، راه رفتن را یاد می گیری ، در تو توانایی "دویدن" ببیند و تشویقت کند به راه رفتن ، به دویدن ... به پرواز کردن.

سوال : دارم فکر می کنم اگر توی نقطه های عطف زندگی م ، یک کپی از "آقای دست انداز" داشتم ، الان زندگی م چطوری بود ؟؟؟


پانویس 1 :

ایده ی این پست از حدود 10 - 12 روز قبل توی سرم بود و همین طور دوست داشتم جمعی از دوستانِ ویرگولی رو که افتخار آشنایی با اونها رو دارم در یک قاب به تصویر بکشم ، و نتیجه ی کار شد ویدئوی زیر . می دونم خیلی خوب از آب درنیومده ولی بدانید و آگاه باشید که برای آپلود این قاب از سدِ "ایده آل گرا" و "ضدحال" درونم رد شدم! پس به خوبی خودتون ببینید! 😅


دوستان بامعرفت ویرگولی ! لطفا چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی ، همیشه همین قدر خوب و مهربون باشید و بمونید!

پانویس 2 :

بالاخره بعد از یک بار تمدید و سه روز تاخیر، نتایج مسابقه ازکی اعلام شد . البته که خیلی بی سلیقه بودن که نوشته ی من رو انتخاب نکردن ! 😐🤣از اینجا می تونید نتیجه رو ببینید.(قدر منو بدونید!)