ویرگول
ورودثبت نام
alimo
alimo
خواندن ۱۷ دقیقه·۴ سال پیش

کنکوریای 99 | رفقای بامرام:)

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیزم:)

خدمت شما عرض کنم که همون طور که احتمالا می دونید فردا روز کنکوره. کنکور ریاضی و انسانی. خب من که سال دیگه باید آزمون بدم و از این جهت ربطی به من نداره این اتفاق...


منتها وقتی یه خورده فکر کردم دیدم قطعا نوشتن همچین پستی خیلی خیلی لازمه...

چرا؟ چون چون پای دوستام در میونه.

چرا که پای کسایی در میونه که بخش خیلی مهمی از کاربرای ویرگول رو تشکیل میدن.

چرا که پای کسایی در میونه که به خاطر این یه ماهه ی مونده به کنکور و کم شدن فعالیتشون کل ویرگول خوابید و پست هایی منتشر شد مبنی بر اینکه: نگذارید ویرگول از ویرگولیت بیفتد!

چرا که پای کسایی در میونه که من و خیلی از ما و حتی خود ویرگول مدیونشونیم.

کسایی که تعدادشون اونقدری زیاد هست که روز کنکور خیلی خیلی مهم باشه برای ویرگولی ها!

به شخصه اونقدری درگیرشون بودم تو این مدت و باهاشون گپ زدم که دیگه یه جورایی خودمم با اتفاقات چند وقت اخیر بالا و پایین می شدم.

اینو برای یه نفر دیگه هم تعریف کرده بودم قبلا. الانم برای شما میگم. شاید جالب باشه...

شبی که اعلام شد تعویق لغو شده و کنکور سر موعد قبلیش برگزار میشه من توی اتاقم بودم.

بعد یهو صدای بابام رو از توی هال شنیدم که پوزخندی زد و با لحن طعن آمیزی گفت:((مسخره ها! کنکور سر همون تایم قبلیش برگزار میشه...!))

اینو که شنیدم بلند شدم و دویدم از اتاق بیرون. بابام یه نگاه عجیبی بهم کرد.

بابام: چته؟!???

من: تعویق لغو شد؟؟! مگه میشه؟؟! یه روزه که نمیشه عوض شه نظرشون...!???

بابام: حالا به تو چه؟ مگه تو کنکور داری؟???

من: نه. ولی خب بعضیا دارن دیگه???

بابام: اونا خودشون یه خاکی به سر خودشون می ریزن. تو چی کاره ای این وسط؟!???

دوباره برگشتم تو اتاق سریع و رفتم طرف گوشیم. واتساپ رو باز کردم و به دو تا از بچه های کنکوری سعی کردم اطلاع بدم...

بعدش دیگه سه تایی داشتیم فحش می دادیم به وضعیت موجود://

شاید براتون جالب باشه که خودم رو اون موقع رسما گذاشته بودم جای اونا و حتی یه ترک های جالبی پلی می کردم برای خودم:

https://soundcloud.com/mosi-ahmadi/ey-darigha

تو دلم با کنکور حرف می زدم با همین ترک?:

دیگر این ابر بهاری جان باریدن ندارد / این گل خشکیده دیگر ارزش چیدن ندارد
این همه دیوانگی را با که گویم با که گویم؟ / آبروی رفته ام را در کجا باید بجویم؟
روی بالینم به گریه نیمه شب سر می گذارم من / از تو این دیوانگی را هدیه دارم هدیه دارم من
ای نهال سبز تازه فصلِ بی بارم تو کردی تو / بی نصیب و بی قرار و زار و بیمارم تو کردی تو
ای دریغا ای دریغا از جوانی از جوانی / سوخت و دودِ هوا شد پیش رویم زندگانی
با خودت این نیمه جان را این دل بی آشیان را / تا کجاها تا کجاها می کشانی می کشانی؟

خلاصه که نمی دونم چِم شده بود://

مهم نیست خیلی...

تصمیم دارم یه مرور کوتاهی داشته باشم روی تک تک دوستای کنکوری ویرگولیم:)

کسایی که باهاشون خندیدم. باهاشون شوخی کردم. باهاشون بحث کردم. باهاشون حرف زدم. از دستشون حرص خوردم! باهاشون درددل کردم حتی و هر موقعی که از هر کدوم شون کمک خواستم بدون هیچ چشم داشتی تا جای ممکن بهم کمک کردن. بعضا حتی کمکی هم ازشون نخواستم ولی فهمیدن که حالم خوب نیست یا تو فلان مسئله نیاز دارم بهشون و دریغ نکردن حمایت و کمک شون رو. مستقیم یا غیر مستقیم. توی ویرگول یا خارج از ویرگول...

خب من با بعضیاشون بیشتر دوست بودم و ارتباط داشتم. با بعضیاشون کمتر. با بعضیاشون یه ساله که آشنام. با بعضیاشون فقط چند هفته ست. ولی سعی کردم تا اونجایی که ذهنم یاری می کرد از همه شون اسم ببرم. همه کسایی که حتی تا امروز کوچیک ترین لطفی نسبت به من داشتن رو هم مشمول این پست کردم. منتها اگه کنکوری عزیزی وجود داشت که اومد و خوند و خودش رو ندید بین اسما بدونه که به خدا من یا تا الان اصلا نمیشناختمش. یا اینکه میشناختم و نمی دونستم کنکوریه. همین جا عذر خواهی می کنم ازش و با تمام وجودم براش آرزوی موفقیت دارم...

نکته ی دیگه ای که وجود داره اینه که اگه می بینید توضیحات یا محتوا های چند نفر زیاد ترن و چند نفر کمتر به علت ارتباط بیشترم با اون افراد بوده و اطلاعات بیشتری که ازشون داشتم. صرفا همین:)

اینم بگم که مشخصه به احتمال زیاد بخشی از افراد نامبرده تو این پست قبل از کنکورشون نمی خوننش. حتی احتمالا بیشترشون همین طور باشن. ولی خب بازم تکلیف از ما ساقط نمیشه تو این مسئله:)

چقدر نکته دارم که بگم:/ ولی خب یه نکته ی دیگه هم هست واقعا. هر فرد رو یه ترک براش گذاشتم که می دونستم دوستش داره احتمالا. اونایی که چیزی براشون نذاشتم به این دلیل بوده که هیچ پیش فرضی نداشتم از سبک یا خواننده یا گروهی که خوششون میاد ازش. هیچ جای نگرانی ای نیست. کافیه اگه یه روزی این پست رو خوندن تو کامنتشون به چیزی که دوست دارن یه اشاره بکنن تا در سریع ترین فرصت قرار بگیره تو پست. ترجیحا یه ویدیویی هم داشته باشه. اگه لطف کنید و بگید خیلی خیلی ممنون میشم:)

خب شروع می کنیم. بدون هیچ گونه ترتیب خاصی.




مارال عباسی

خب خود ویرگول هر چقدرم که مزخرف باشه و اذیتمون کنه، بازم بعضی از کسایی که اینجا پیدا میشن رو تو این دوره و زمونه خیلی سخت میشه پیدا کرد. شاید اصلا شبیه شون پیدا نشه. اگه یه روز بهم بگن فرض کن الان یه سال و نیم پیشه و اصلا با ویرگول آشنا نشدی هنوز. آیا بازم میای اینجا و چرا میای قطعا میگم آره. میام. مهم ترین و شاید تنها دلیلش هم کاربرای خوبشن.
یکی از کسایی که آشنا شدن باهاش از بهترین اتفاقات حضورم توی ویرگول بوده بی شک ماراله. بین تمامی افراد این لیست جزو قدیمی تریناست صفحه ش. خیلی کم پیش میاد پستی بذاره و حالت رو خوب نکنه. شاید بعضا گلایه های کوچیکی وجود داشته باشن. ولی خب وقتی به اطرافمون نگاه می کنیم و اون همه مشکلات و تبعیضایی که وجود دارن و میشه ازشون حرف زد و مارال این کار رو نمی کنه میشه متوجه شد که چقدر اهمیت میده به این موضوع. یکی از ویرگولیایی محسوب میشه که تاثیرشون رو تو زندگی واقعیم هم گذاشتن. حواسش به همه هست. از هیچ کمکی دریغ نمی کنه تا جایی که از دستش بر بیاد. حتی اگه کمکی ازش نخواسته باشی! یکی از سه ستاره های تگ حال خوبتو با من تقسیم کن و دو بار برنده ی مسابقه ی دست انداز. خون گرم. خوش قلب. مهربون. یه حامی درجه یک. یه شنونده ی درجه یک.
در یک کلام: بهترین...:)

ترک مخصوص مارال:

https://www.aparat.com/v/MOKZ5/%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9_%D8%AD%D9%84%D8%A7%D8%AC_-_%D9%86%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87


پویا شــــــــــ
مرد تنهای شب
مرد تنهای شب

یه سری آدما هستن که اول نمیشناسیشون. بعد که کم کم باهاشون آشنا میشی به یه سری چیزای عجیبی بر می خوری. حتی تا به حال ندیدیشون ولی با چیزایی که ازشون می دونی و می فهمی از خودت می پرسی این الان چرا اینجوریه؟! الان من اینم یا این منه؟! سلام پویا جان! کدوم ورزشا رو پیگیری می کنی؟ عه! منم همین طور? کدوم تیما رو دوست داری؟ عه! منم همین طور? تو موسیقی کیا رو باهاشون عشق می کنی؟ عه! منم همین طور? چه رشته ای می خونی الان؟ عه! منم همین طور? کدوم رشته رو می خوای تو دانشگاه بخونی؟ عه! منم همین طور? کدوم گرایش؟ عه! منم همین طور?? هدفت چیه از خوندنش؟ عه! منم همین طور???
کلا نمی دونم چرا اینجوریه و دلیلش چیه ولی خیلی خیلی خوشحالم که پیداش کردم:)
علاقه وصف ناپذیری داره به عکسای سیاه و سفید. احساس هنری بودن بهش دست میده ظاهرا:)) تقریبا نصف پلی لیست موسیقی الانم از کاراییه که پویا معرفی کرده! گر چه خودمم از قبل خیلی دور نبودم از فضای موسیقی. حتی الان تازه دارم حسرت می خورم که نگاه کن! مثلا فلانی اینو شیش سال پیش خونده و من الان تازه با اسمش آشنا شدم... یه تاثیر بزرگم قراره بعد از کنکورش برام داشته باشه? با اینکه همین الانشم کلی بهم کمک کرده برای آشنا شدن با فضای کنکور و این حرفا...
در کل یه پسر خفن و با معرفت. یه رفیق...:)

ترک مخصوص پویا:
(خیییییلی تمیز!!! چند ثانیه ش رو سانسور کردم!??)

https://www.aparat.com/v/SY8ua


مهسا گودرزی
داعشی نیست. فقط می خواد فرهنگ ماسک زدن رو رواج بده:))
داعشی نیست. فقط می خواد فرهنگ ماسک زدن رو رواج بده:))

تازه چند هفته ست که تو ویرگول باهام آشنا شده. البته من از مدت ها قبلش پیگیری می کردم پستاشو. از بچه های خوب هم رشته ای مون هستن. یکی از سلاطین بالقوه ی تایپ پست و کامنت. مخصوصا اون بخش دومش. اگه خیلی حال کامنت جواب دادن رو ندارید در همین لحظه بدون هیچ درنگ و تردیدی بلاکش کنید:) چون بالاخره احتمالش هست یه روزی یکی از پستاتون رو بخونه و خوشش بیاد و تصمیم بگیره کامنت بذاره براتون. طول هر کامنتش حداقل دوبرابر طول پست شماست و شما برای احترام به طرف مقابلم که شده مجبوری اون کامنت رو درست و حسابی جواب بدی و دعا کنی که دوباره همون کامنتت رو با یه کامنت به طول دو برابر کامنت قبلیش جواب نده:)) شدیدا با جنبه. شدیدا علاقمند به پیدا کردن فردی کوچیک تر از خودش! حتی اگه فقط یه روز بزرگ تر باشه! از عناصر داستان مغازه زندگی! برنده جایزه معروف SOTY یا به عبارت ساده تر Sentence Of The Year به خاطر جمله ی ماندگار: بوی خیار خوب است! یکی از پایه گذاران اثر هنری: تعداد کامنت های پارت چهارم مغازه زندگی علیمو! یه بایرن مونیخیست!? از توسعه دهندگان رشته ریاضی در زمینه هندسه با ارائه مقالات متعدد در رابطه با کاربرد پرگار در ریاضیات!? به دور از همه ی شوخیامون یه دوست خیلی خوب...

ترک مخصوص مهسا:
(البته باید Radioactive رو میذاشتم ولی بین موزیک ویدیوهاشون Whatever it takes رو بیشتر دوست دارم?)

چرا اینقدر اینا خوبن من واقعا نمی دونم؟! چه وضعشه؟! یکی باید مسئولیتشو به عهده بگیره?

اصلا یه ترکم همین جوری خودم میذارم که حق مطلب ادا شه.

https://www.aparat.com/v/m7G1T/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9_%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88_Imagine_Dragons_-_Whatever_It_Take
https://www.aparat.com/v/iTs3r


محمد محسنی (ممد محسن)
مثلا! اینجا کرجه:))
مثلا! اینجا کرجه:))


جزو کسایی محسوب میشید که فکر می کنن دهه هشتادیا یه مشت موجود مزخرف و هرزه و ولگردن که کاری جز قر دادن تو اینستا بلد نیستن؟!! البته که متاسفانه خیلیاشونم اینجورین منتها بعضیاشونم یه جوری خوبن که دیگه همه اونوریا رو خنثی می کنن. میگید نه؟ یه نگاه به پیج محمد بندازید. کسی که از الان اینجوری فیلم نقد می کنه و با موسیقی بی کلام ارتباط برقرار می کنه و اجزاش رو تشخیص میده و مقاله می نویسه به چه تر و تمیزی و در کنارش درسش رو هم می بره جلو به نظرم شایسته تقدیر می تونه باشه...اگر چه تو این مدت کوتاه و تعویق بازی های اساتید مملکت دار! یه خورده زیاد از حد رد داد!:)) و شاهکار هنری: تعداد کامنت های پارت چهارم مغازه زندگی علیمو رو بنا نهاد. و حتی تصمیم گرفت امسال رو فقط بره ببینه فضا چجوریه و ۱۴۰۰ کنکور اصلیش رو بده. شدیدا با جنبه ست. عامل انفجار بیروت! شدیدا تو دار! شدیدا محترم نسبت به حقوق افراد. شدیدا خوب. کسی که پستای مسابقه دست اندازش همیشه حرف برای گفتن داشتن و دارن. سابقه ی برنده شدن رو هم داشته. ایشونم از اون دست افرادیه که تو خیلی از زمینه ها شبیه منه. حتی بعضا شده که درباره ی یه موضوع خیلی خاص دقیقا شبیه من فکر کنه و در نتیجه یه پست من به فنا بره:) در نهایت، ترکیب مشترک اکثر افراد این پست: یه دوست خیلی خوب:)

ترک مخصوص محمد:

شاید براتون جالب باشه که اینو اول خودم از یوتیوب دانلود کردم و می خواستم آپلودش کنم تو آپارات که جناب آپاراتچی پیام داد:///// بعد رفتم دیدم قبلا یکی دیگه آپلودش کرده بوده. زیبا نیست؟:))

https://www.aparat.com/v/EcUrF/%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D9%BE%D8%B1_%D8%B4%D9%88%D8%B1_%D9%82%D8%B7%D8%B9%D9%87_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7_%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A7-_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%84_%D8%A7%D8%B1%D9%81-_%D8%A8%D9%87_%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C


نازنین باقری
یعنی اون گوشه سمت چپ کی می تونه باشه؟!:))
یعنی اون گوشه سمت چپ کی می تونه باشه؟!:))


از افتخارت بنده در طول حضورم تو ویرگول همین بوده که از همون روزای اولی که ایشون اومد توی ویرگول حتی اون موقع که پستای خیلی خاصی هم نمیذاشت پیداش کردم و حتی دنبالش کردم. البته اون موقع نمی دونستم قراره تو همین چند ماهی که اومده دنبال کننده هاش ازم بزنه بالاتر:// حسادت اینجانب شدیدا برانگیخته شد:)) حالا مهم نیست. بی شک سلطان بلا منازع پست و کامنت ویرگول. در صورتی که نسبت به پست های بالای بیست دقیقه آلرژی دارید دور ایشون رو خط بزنید:) سعی کنید یه جوری رفتار کنید که براتون کامنت هم نذاره:)) اگه یه موقع می خواستید برای کسی توی ویرگول پیامی رو منتقل کنید و نخواید کسی بفهمه چیکار می کنید؟ میرید تو یکی از پستای قدیمیش کامنت میذارید براش؟ اگه فکر می کنید با این کار هیچ کس نمی فهمه سخت در اشتباهید. نازنین باقری همه جا هست:) جدای از شوخی در کاربر بی نظیری بودن ایشون شکی نیست و هر چقدرم حالا من بیام بگم فلانه و بیساره واقعا تکرار مکرراته. همه مون می دونیم که یکی از توفیقات بزرگ ویرگول بوده اضافه شدن نازنین خانوم به کاربرا...تا امروز جز لطف و محبت و کمک تو زمینه های مختلف ندیدم ازش...بازم یه دوست خیلی خوب...تک تک پستاش یا کامنتاش درباره ی مسائل مختلف یه جوری فوق العاده و فکر شده هستن که آدم به اشتباه میفته بعضا الان دقیقا با یه نوجوون طرفیم واقعا؟! توی مسابقه ی دست انداز هم که همیشه یه شرکت کننده ی چغر و بدبدنه:)) یه بار برنده شده و طبق پیش بینی ها و نظرسنجی ها احتمالا یه بار دیگه هم بزودی میشه:)
امیدوارم هر جا هست همیشه موفق باشه...:)

رها فروزان

از یه قلم فوق العاده چه انتظاری دارید؟ بنویسه فقط؟ سرشار باشه از احساس و انگار روح داشته باشه چیزی که می نویسه؟! شدیدا خوندن اثرش حالت رو خوب کنه؟! بهت یاد بده؟! خدا رو بیاره جلوت و به یادت بیاره که هنوزم یکی هست که حواسش به همه هست؟! باید فرق کنی قبل و بعد از خوندن چیزی که نوشته؟! خب همه ی اینا یه جا باهم جمع شده. کجا؟ تو قلم رها خانوم فروزان. بدون هیچ تعارفی دارم عرض می کنم که تک تک چیزایی که تا الان از ایشون خوندم شاهکار بودن به واقع. امیدوارم بعد از کنکورشون که خیلی براش زحمت کشیدن و ایشالا که به چیزی که می خوان برسن بشینن و بیشتر برامون بنویسن که اون قلم واقعا حیفه بیکار بمونه...با آرزوی موفقیت:)

ترک مخصوص رها خانوم:

https://www.aparat.com/v/qC0Qe/%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D9%85%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C


علی محسن نسب (جوجه تیغی)

علی آقا از اون خوباست که آدم نمی دونه چی درباره شون بگه. بین افراد این پست از قدیمیا محسوب میشه. از اون شدیدا با جنبه هاست...هر موقع که احساس کنه نیاز هست در حمایت از کسی حرفی بزنه بدون هیچ تردیدی این کارو می کنه و این خیلی ارزشمنده. از کساییه که مسترآجو ظاهرا در طول حیات پر برکت شون خیلی باهاش مشکل داشتن تا جایی که کار به بستن پیج و این حرفا رسیده...بنده هم فعلا در حال چیدن پازل علی جان کنار هم هستم. انتظار می رود جدای از دست و پایی که تا الان رونمایی کردن! انشاالله و به حول قوه الهی در اقدامی انقلابی از صورت زیبای خود نیز پرده برداری نمایند:)) از غول های مسابقه دست انداز هم هستن:) خیلی مخلصشم...?

ترک مخصوص علی:

https://www.aparat.com/v/IE8yw


فاطمه خانوم (NewBorn#1001)

ایشونم از اون قدیمیا هستن بین افراد این لیست. پستاشون که همیشه عالین. و اینکه فکر نمی کنم کنکوری ای وجود داشته باشه توی ویرگول که از کمک ها و تجربه های فاطمه خانوم استفاده نکرده باشه. اگه اشتباه نکرده باشم تا اونجایی که یادمه سال دومیه که می خوان کنکور بدن پس از صمیم قلبم براشون آرزوی موفقیت دارم تا به خواسته شون برسن:)

ترک مخصوص فاطمه خانوم:

https://www.aparat.com/v/YTQtG


مصطفی بهنام فر (میم را)

یه نفر دیگه از بچه های خوب ریاضی. کلا همه بچه های ریاضی خوبن و ما ارادت خاصی داریم نسبت به همه شون:)) خب خیلی وقت نیست که من با ایشون آشنا شدم. خیلی وقت هم نیست که اومدن توی ویرگول. ولی خب پستاشون که اصلا یه چیزای عجیبی هستن...آقا مصطفی از اون دست آدمایی هستن تو ویرگول که آدم بعضی وقتا شک می کنه که واقعا الان این امسال کنکور داره؟! مگه میشه؟ خلاصه که کارش خیلی درسته...:)

ترک مخصوص مصطفی:

https://www.aparat.com/v/oK6mZ/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9_%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88_%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4_%D8%BA%D9%84%DB%8C%D8%B8_%D8%A7%D8%B2_%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86_%D8%B4%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86


دریا احمدی

خب این ماجرای تعویق و لغوش واسه همه حتی برای منی که کنکور ندارم هم آزار دهنده بود. آدم طبیعتا احساس بازیچه ی دست یه مشت آدم مزخرف بودن بهش دست میده. ولی خب کلیت این ماجرا برای یه نفر می تونه خیلی سخت تر باشه. برای کسی که از تعویق خوشحال شده بود. به شخصه بعد از اینکه اون خبر رو شنیدم و رفتم تو واتساپ به دوستام اطلاع دادم یاد دو تا پست توی ویرگول افتادم. یکی پست خانوم فروزان. یکی هم پست دریا خانوم. حالا خیلی نمی خوام طولش بدم چون به نظرم ممکنه اذیت کننده باشه و من نمی خوام این کارو بکنم چون این پست برای خوب شدن حالمونه. پس بیخیال. فقط می خوام بگم ظاهرا امروز ایشون یه کنکور دادن و پس فردا یه کنکور دیگه قراره بدن. براشون دعا کردم و می کنم و امیدوارم به هر چیزی دوست دارن و خیر و صلاحشون توی اونه برسن?

ترک مخصوص دریا خانوم:

https://www.aparat.com/v/jiz5T


ناهید محمدی (هسپروس)

این عزیزدل مون تا همین امروز صبحم نبود و اکانتش رو حذف کرده بود و تو نسخه ی اولیه پست هم اون آخرا اسمش اومده بود فقط ولی خوشبختانه امروز ظهر برگشت و از الان دیگه در خدمتش هستیم ایشالا:) یکی از کسایی که قبل از اینکه بره پستاش فقط حال خوب بود و بس. پستاش فقط خودش بود و بس. فقط می رفتیم تو پیجش و کلی شاد می شدیم و بر می گشتیم. اون روزی که پست گلایه ی من از کم شدن پستا منتشر شد ایشون یه پست گذاشت که فقط بگه هنوز هست. اون پست اونقدر برام لذت بخش بود که در جا بوکمارکش کردم. یه پستم داشت که یکی از شعرای منو به شکل طنز و فوق العاده خنده داری تفسیر کرده بود که اون پستم برام جزو معرکه ترین و موندگار ترین پستایی بوده که تا حالا تو این یه سال و نیم خوندم. اونم بوکمارکش کردم. همون جا هم امتیاز اختصاصی تفسیر اشعارم رو دادم بهشو=. اگه کسی خواست تفسیر کنه باید از هسپروس جان اجازه بگیره:)) حیف که اون پیج پاک شد و همه ی اون پستا از بین رفتن ولی اصلا مهم نیست. چون الان دیگه خودش هست و قراره تو ویرگول کلی بهمون خوش بگذره. اون لحظات دیگه رفتن و کاریشون نمیشه کرد. ولی دارم ثانیه شماری می کنم برای روزای بعد از کنکور و اینکه چقدر قراره حالمون خوب بشه...

ترک مخصوص ناهید خانوم:

https://www.aparat.com/v/P6Vk2/%23%D9%82%D9%8F%D9%84%DA%A9%23


چیکار داری به اسمم

یکی از عزیزان دیگه ای که بعد از کنکور به ویرگول برگشتن و تو آپدیت جدید کامل تر توی لیست قرار گرفتن کسی نیستن جز چی کار داری به اسمم:) البته من کاری به اسم ایشون ندارم به واقع ولی خب اگه یه روزی بخوان حداقل از اسمشون رونمایی کنن هیچ ایرادی نداره به نظرم. خیلی هم خوبه? یه بار فقط برای یه دقیقه عکس قدیمی ای از خودشون رو گذاشتن روی پروفایل. غیر از اون هیچ اطلاعات دیگه ای از ایشون در دسترس نیست:))) فقط می دونیم علاقه ی خیلی زیادی به معلمی دارن. یعنی بزرگ ترین آرزوی ایشون تو دنیای بعد از کنکور رسیدن به معلمیه. از خدای بزرگ می خوایم و دعا می کنیم تا ایشون هم مثل بقیه ی دوستان به آرزوهاشون برسن:))) دور از شوخی پست های بی نظیر و شدیدا حال خوب کنشونم که دیگه واقعا جایی برای هیچ حرفی باقی نمیذاره. انشاالله که همیشه شاد و موفق باشه:)

فاطمه مرادی

خب راستش رو بخواید من تازه چند روزه که متوجه شدم ایشون هم امسال کنکور دارن. تا قبلش که فقط می تونستم بابت پست ها و قلم بی نظیرشون تحسینشون کنم ولی الان این تحسین بزرگ تر میشه. چرا که یه آدم تو این سن داره همچین چیزای معرکه ای می نویسه. براشون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به هر چیزی که می خوان برسن:)

ترک مخصوص فاطمه خانوم:

https://www.aparat.com/v/5Iw29/%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF_Trista_Pena_%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7_%D8%AC%DB%8C%D9%BE%D8%B3%DB%8C_%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%B2


آسایش آسوده

خب شاید خیلی از کنکوریای امسال هم خانوم آسوده رو یادشون نباشه. ایشون از خوبای قدیمی ویرگول هستن. خیلی قدیمی. حتی از منم قدیمی تر. منتها به همین دلیل کنکورشون رفتن و خداحافظی کردن. امیدوارم به خوبی کنکور رو پشت سر بذارن و با خبرای خوبی برگردن پیشمون...


خب اینم از لیست کنکوریای ویرگول.

البته خب یه آرزوی موفقیت ویژه هم باید داشته باشیم خدمت علی آقای محسنی شورغین!??

اگه کسی رو جا ننداخته باشم طبق برآورد این پست ما ۱۵ کنکوری داریم توی ویرگول که قطعا بیشتر از این عدد هستن چون این عزیزانی که اسم بردم تنها کسایی بودن که من میشناختم. بی شک کنکوریایی هم هستن که من باهاشون آشنا نیستم...

۱۰ تاشون دخترن و ۵ تاشون پسر. کشورو دارن قبضه می کنن دخترا:////////

در آخر هم اگر چه کنکوریای ۹۹ ویرگول رو اشغال کردن رسما ولی کنکوریای ۱۴۰۰ چی؟! با وجود اینکه درصد بزرگی از این لیست تازه چند ماهه به ویرگول اضافه شدن. ولی خب بازم جای نگرانی وجود داره برای من. چهار نفر هزار و چهارصدی پیدا نمیشه. چه وضعشه واقعا؟:///

https://soundcloud.com/shapoor/mp3-7

حال و روزم رو دقیقه 1:52 این تصنیف معروف و شاهکار به خوبی شرح میده...:)

انشاالله که کنکوریای هزار و چهارصد هم بزودی از خودشون رونمایی کنن:))

فعلا که منم و اتاق و میزم که تو یه سال آینده خیلی باهم کار داریم...

:)
:)

پست خیلی سختی بود. خیلی از توصیفاتی که برای دوستان استفاده کردم تقریبا بین همه شون مشترک بود. سعی کردم برای هر کسی یه چیزایی از اون ویژگی های خوب رو بنویسم که تعادل حفظ بشه. شرمنده م اگه موفق نبودم تو این کار. همه ی افرادی که تو این پست ازشون اسم بردم برای من ارزشمند هستن. پس واقعا اگه نتونستم حق همه رو به طور کامل ادا کنم معذرت می خوام.

خیلی مخلصم???

برای همه ی دوستای کنکوریم آرزوی موفقیت دارم و انشاالله که هر کس هر چقدر که تلاش کرده ثمره ش رو ببینه و حق به حق دارش برسه...

ما کاشتیم و دیگران خوردند. انشاالله در آینده دیگران بکارند و ما بخوریم:))

یاعلی.


حال خوبتو با من تقسیم کنکنکورکنکور۹۹
می نشینی چند تمرین ریاضی حل کنی/ خط کش و نقاله و پرگار، شاعر می شود (نجمه زارع)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید