ویرگول
ورودثبت نام
نامه های علی و زری
نامه های علی و زری
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نامه صد و پنج ( کدام را باور میکنی؟)

علی عزیزم سلام
‏تو این نامه برات مینویسم که حالم خوبه، دردی ندارم، رنج ها تمام شد ، چشام برق میزنه و میخندم.

دلم میخواد بدونم کدومو باور میکنی عزیزم؟

لطفا برام بنویس کدوم؟

عزیز دلم!

ما اغلب چیزی که خودمون میخوایم نیستیم. چیزی هستیم که خانوادمون میخواد، عرف میخواد، اطرافیانمون میخوان.

چون دلمون نمیخواد کسیو از خودمون ناامید کنیم. برای همین خودمونو عوض میکنیم‌. که باب میل اونایی بشیم که دوسشون داریم یا باهاشون تو تعامل هستیم.

اما تو عزیز دلم، هیچوقت به خاطر هیچ چیز خودتو عوض نکن، حتی من.

چون من تو رو دوست دارم. خودتو . دوست دارم پیش من کسی باشی که پیش خودتی.

این روزها، پیش من، خودتی؟

عزیز دلم!

آخ که چقدر به نفس کشیدنت کنارم محتاجم. که حرف بزنیم. چقدر حرف دارم باهات بگم.

نه که از آب و هوا بگیم یا از غذایی که پختم یا خوشحالی یا ناراحت یا اتفاقات محل کار ....

عزیز دلم !

دلم تنگته، زیاد، و چشم به راهتم




زری تو



نامهنامه عاشقانهدلتنگیرابطهحرف دل
نامه های شماره دار نوشته ی زری هستن و بی شماره ها نوشته ی علی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید