ویرگول
ورودثبت نام
نرگس سیفی | Narges Seifi
نرگس سیفی | Narges Seifi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چرا بعضی ها لاغر نمیشن؟

سلام. امروز میخوام راجع به یکی از موضوعات پرطرفدار در پیج اینستاگرام خودم کنم. و اینه که چرا لاغر نمیشویم. موارد مختلفی هست که باعث میشن ما به توقف وزنی یا استاپ وزنی برسیم. ضمناً میتونید از طریق دایرکت اینستاگرام با من در ارتباط باشید.

نرگس سیفی Narges Seifi
نرگس سیفی Narges Seifi


تمرینات هوازی رو به صورت یکنواخت انجام میدید!!!

تمرینات هوازی یکی از بهترین تمرین ها برای مصرف چربی هاس اما اینو یادتون باشه اگه کل مدت زمان ورزش رو به صورت یکنواخت تمرین هوازی انجام بدی بازدهی تمرینتون خیلی کم میشه حالا تمرین هوازی رو باید چطوری انجام بدیم؟ در مدت تمرین باید روی سرعت و شدت تمرینات هوازیتون کار کنید.تمرینات دوست داشتنی اینتروال انجام بدید.

دلیل اصلی استاپ وزنی کاهش بیش از حد کالری

اساس کاهش وزن کاهش کالری هستش که اندازه خاص و مشخص داره اصولی نیست که هرچقدر دلمون بخواد کالری رو کم کنیم وتوقع داشته باشیم نتیجه سریع بیفته.

به اندازه کافی پروتئین نمیخورید!!!

منظورم این نیست پروتئین لاغر میکنه هااااااا تو مصرفش زیاده روی نکنید.چون دیر هضمه بیشتر تو دستگاه گوارش میمونه که باعث میشه احساس سیری کنید وجلوی پرخوری رو میگیره .به ازای هر یه کیلو وزنتون یه گرم پروتئین مصرف کنید.

نرگس سیفی  narges seifi
نرگس سیفی narges seifi


<br/>




لاغریسلامتیورزش
من نرگس سیفی هستم مربی فیتنس وتناسب اندام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید