ویرگول
ورودثبت نام
Last Chemist
Last Chemist
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

سالاد الویه + شیر کاکائو

آقا سلام.
یه مدتی بود که پست نمیذاشتم که فکر کردم چی باشه که یکم کام ذهن دیگران رو شیرین کنم؟! دیدم آها!‌ یه پست دارم که اگر منتخب نشه من تا ماه دیگه پست نمیذارم! (خخخ)

خب بریم سر اصل مطلب. من به عنوان یک عدد شیمیدان آماتور (شیمیدانی که فعلا تحصیلات آکادمیک نداره (چون هنوز کنکور ندادم!!!)) باید عرض کنم خدمتتون که علاقه خاصی به امتحان کردن خوراکی ها و غذا های مختلف با هم هستم. گاها به نتایجی میرسم که شاید برای دیگران واقعا فجیع باشه ولی برای من واقعا لذت بخش هست و امتحانش ضرر نداره. -> البته به جز سیرابی و کله پاچه که کلا سوای این قضین واقعا و باهاشون حال نمیکنم.

قراره این پست ادامه دار باشه و ترکیبات جدید تر رو در پست های بعدی میگم :))

۱) سالاد الویه + شیرکاکائو

شاید برای شما عجیب باشه ولی ترکیب این دو تا واقعا جالبه و مزه خاصی بهش میده. البته به دو دلیل این کار رو انجام دادم شماره ۱ اینکه دلستر توی مدرسه نداشتیم و من فقط شیر کاکائوی خونگی گرم همراه داشتم و شماره ۲ اینکه فکر کنم در کتاب هوش کمپلکس نهم به دهم امتحانات ورودی سمپاد نوشته بود که :‌ «زمانیکه بشدت عصبی میشم فقط شیر کاکائو و سالاد الویه میتونه آرومم بکنه!!»

۲) سالاد الویه + چای شیرین!!!

این هم دیگه یکی دیگر از شاهکار های بنده هست که اصلا رد خور نداره!!! باز همون مسئله بود با این تفاوت که لقمه پنیر به همراه لقمه سالاد الویه داشتم که متاسفانه اینبار پول نداشتم که باز داستان بالایی هست.

۳) سیب زمینی آبپز + شیرکاکائو / چای شیرین

این به دلیل اشتباه سهوی مادرم برای لقمه مدرسه بود که من گفته بودم که پنیر باشه ولی با لقمه خواهرم اشتباهی شد که دو روز متوالی تکرار شد که یکی با شیر کاکائو بود و روز دیگه با چای شیرین.

۴) آبمیوه هلو سن ایچ + ماهی پلو!!!

وای نگم براتون که چقدر خوشمزه هست!!! البته با لیموناد هم امتحان کردم خوشمزه تر شد!

۵) آب کل هندونه (پوست و گوشت)‌ + آب خیار

البته از حق نگذریم آب خیار خیلی بد مزه هست و کلا اسموتی کل هندوانه رو به فنا داد (حداقل سهم خودم رو)

۶ ) بستنی کاکائویی کیلویی + بربری داغ

دلت نخواد!!
دلت نخواد!!



۷) قهوه +‌ شکر + «نمک»

شاید باورتون نشه ولی من توی شبکه سلامت مستندی دیده بودم که با استفاده از نمک طعم رو متعادل میکنن که فکر کنم اشتباه برداشت کردم! به معنای واقعی کلمه افتضاح بود!!!

۸) دوغ + نوشابه سیاه + نارنجی + سفید (به ترتیب کوکاکولا، فانتا و اسپرایت)

حدود ۷ سال پیش پدرم از سفر اربعین برگشته بودن و مهمونی داشتیم و من هم در یک اقدام شگفت برای اینکه میزان خلاقیت و نایس ساینس گای بودنم رو به رخ بچه های فامیل بکشم، اومدم و این ترکیب رو ساختم البته مزش خیلی هم بد نشد ولی یجورایی مزه دوغ گازدار آبعلی رو میداد (از دوغ آبعلی گازدار خوشمزه تره!!!) که به طرز شگفتی کل بچه های فامیل همین حرکت رو زدن.

۹) دوغ + کیک

اگر کیک باباجون قلبی یا اصلا کیک شکلاتی یا همون دوقلو خودمون باشه که اصلا نور علی نور میشه!
> البته با نوشابه پپسی یا کوکاکولا هم میشه انجامش داد.

۱۰) انرژی زا بلک + پتی بور کاکائویی

اینو تصادفی وقتی داشتم با پسرعمم ۲ دور شورابیل رو با دوچرخه طی میکردیم حین خرید از دکه فروشی نه چیزه دکه اغذیه فروشی? کفش کردم نه باز چیزه،‌ خورشید نه کشف.?
ولی از حق نگذریم خیلی خوشمزه تشریف دارن ولی به دلیل قند خیلی بالا ممکنه من غیر دیابتی رو به دیابت مبتلا بکنه?

خورشید پشتش به ماست
خورشید پشتش به ماست

۱۱) شکلات تخته ای + دوغ سرد

خیلی ترکیب جالبی نمیشه چونکه آب و روغن از هم دیگه جدا میشن و طعم جالبی ایجاد نمیشه (حالا علتش این میتونه باشه که توی محیط دوغی امولسیفایر شکلات شاید درست کار نکنه!!!!)

۱۲) بیسکویت حل شده در چای داغ

یبار توی چای انقدر بیسکویت ریختم تا انتقام سختی از چای بابت به فنا دادن بیسکویت ها گرفته باشم که البته که مقدار خیلی زیادی بیسکویت مصرف شد که مزه چندان جالبی نداشت.

۱۳) چیپلت سرکه ای + آب!!!

یه بار داشتم چیپلت سرکه ای مصرف میکردم که هر بار با صدای آزاد شدن هوای به دام افتاده توی این موجود خوشمزه و حل شدنش توی دهنم لذت میبردم که گفتم که چرا توی آب نندازمش؟! یه مقداری آب توی یه لیوان ریختم و شروع کردم به اعدام چیپلت ها توی آب،‌ یک یکشون حل شدن و منم از قرار نمیخواستم دور بندازمش همشو خوردم و در ادامه اینبار همراه با آب خوردم تا ببینم چه طوری میشه که چیزی جز حالت تهوع برام نداشت!



خب دیگه بیشتر از این ها الان یادم نمیاد بقیه رو توی پست دیگه شاید منتشر کردم :/

مثل همیشه ارادتمند همتون :‌ علی شیمیست، تمام!

بیشتر خوانده شده:

https://vrgl.ir/umDxK
https://virgool.io/@alishimist/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D8%B7%D8%A8-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%86%D9%85%DA%A9-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-fn3wwofh4qgs
https://virgool.io/@alishimist/%D9%86%D9%85%DA%A9-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D9%86%D9%85%DA%A9-%DB%8C%D8%A7-%D9%86%D9%85%DA%A9-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-fk09oygrqpa7


به ترتیب خونده بشه:

https://virgool.io/@alishimist/%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%D8%A7-%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%D9%85%DB%8C%D9%82-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%DA%A9-dztc8regjoam
https://virgool.io/@alishimist/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DA%A9-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%DB%8C-nqv1tvgnsic2

کمی بیشتر:

https://virgool.io/weeklyChallenge/%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-priegclnlacr



سالاد الویهشیر کاکائودلت نخوادترکیب سمطنز
It is an unpopular opinion, but I am surrounded by the idiots. کانال تلگرام : MyDifferentNameChannel
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید