ویرگول
ورودثبت نام
بهاری که از سرسبزی جامانده
بهاری که از سرسبزی جامانده
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تکه هایی از نامه های عاشقانه

این تکه هایی از نامه های عاشقانس ا زشروع عشق تا جدایی اون دو و به صورت بهم ریخته گزاشته شده.

خب تو میتونی بگی که دلتنگ چیز هایی که داشتیم شدی، ولی من دیگه اهمیت نمیدم چقدر سخت بهت اسیب میزنه چون تو اول من رو شکستی.

چی میشد....چی میتونست بشه....... تو هیچ وقت نزاشتی همه چیز رو داشته باشیم .

اگر ما تو سرنوشت هم بودیم به همدیگه با تلاشامون برمیگشتیم، شاید دور بشیم شاید دیر بشه و درنهایت بالاخره میرسیم .

میدونی چیه میدونم که اینو میخونی و این واقعا فقط برای خالی کردن خودمه :

دلم برات تنگ شده

دلم بغلت رو میخواد

همیشه بهت فکر میکنم

گرمای وجودت ارامش بهم میده

ارامشم

حس زنده بودن و زندگی کردن میگیرم وقتی باهات حرف میزنم

الان احساساتم ایناس

نمیدونم ...شاید اگه یه مدت بیشتربگذره .. بیشتر درک کنیم همو و دیگه به حرفای بالا اعتقادی نداشته باشم ولی میخوام حالا رو با دوست داشتنت زندگی کنم.




عاشقانهنامهعشقداستاننوشته
گاهی برای خودم مینوسم و برای سبک کردن روحم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید