ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه علی بخشی
فاطمه علی بخشی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

گورویِ من: سیما

خب خب از اونجایی که اینجا همه چیز به یوگا ختم میشه میخوام براتون از سیما بگم که مربی قدیمی منه و توی این مسیر کلی تجربه و حرف واسه گفتن داره.

به قول بروبچه های قدیمیِ یوگی، برای من نقش «گورو» رو داره (گورو: راهنما و آموزگار برای دریافت فرزانگی).

اگر بخوام بیشتر توضیح بدم شبیه به بیمه درمان تکمیلی انفرادی هستش، یعنی هم روحتو درمان میکنه و هم مراقبه سلامتی جسمته (این خاصیت یوگاست). خب آدم وقتی بیمه تکمیلی داره هم روانش آسوده س و هم با استفاده از خدمات درمانی خوب و هزینه کمتر به جسمش هم کمک میکنه دیگه!

حالا که فکرشو می کنم، شاید سیما بیمه ی عمر من هم باشه، چون از زمانی که وارد این مسیر شدم تا وقتی که زنده هستم و حتی بعد از مرگم،کیفیت و آرامش خاطری به روحم و زندگیم وارد شده که هم خودم ازش لذت میبرم و هم روی اطرافیانم تاثیر مثبت گذاشته و این دقیقا همون کاریه که بیمه عمر با شخص و اطرافیانش میکنه.

یک باور سنتی وجود داره که میگه باید تا آخر عمر به گورو خودت وفادار باشی و واسش ارزش و احترام قائل باشی. پس یادت باشه به بیمه ازکی هم وفادار باشی چون همیشه کنارته.


بسپرش_به_ازکییوگاسلامتیورزشبیمه
مربی یوگا و یک طراح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید