ویرگول
ورودثبت نام
reza ansari
reza ansari
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه ورزش در خانه با کسی که 65 کیلو لاغر کرده

اگه میخوای تو خونه ورزش کنی حتما این مقاله رو تا آخر بخون!

ورزش در منزل برای لاغری
ورزش در منزل برای لاغری


چرا ورزش برای لاغری در منزل ؟ اصن ورزش در خانه برای کاهش وزن خوبه یا نه؟ چطوری توی خونه با چه امکاناتی ورزش کنم تا لاغر شم؟ بهترین برنامه ورزش در خانه برای کاهش وزن چیه؟ من رضا هستم و الان این مقاله رو مینویسم تا به همه سوالات شما در این زمینه جواب بدم

اول اینو بگم که نمیدونم داستان من رو تا حالا خوندین یا نه؟ اما اگر دغدغه لاغری و کاهش وزن و حتی رسیدن به تناسب اندام دارین، حتما 5 قسمت داستان لاغری من رو که قسمت اولش در اینجاست رو بخونید و بعد بیاین اینجا تا بهتون بگم چه خبره!

از وقتی مربیگری رو شروع کردم، شاگردای زیادی هم در به صورت آنلاین و هم در باشگاه داشتم. اما از وقتی این کرونای لعنتی اومد، واقعا جرات رفتن به باشگاه رو نداشتم و ندارم! اما برای منی که 9 سال مداوم باشگاه میرم، دیوونه کنندس! واسه همین تصمیم گرفتم توی خونه ورزش کنم.

ورزش در خانه برای لاغری
ورزش در خانه برای لاغری


یه فکری همین چند وقت پیش به ذهنم رسید. اینکه چرا یک کلاس لایو توی اینستاگرام برگزار نکنم که همه با هم بتونیم توی خونه ورزش کنیم؟ و اینکه ورزش ها به نحوی باشه که هیچ وسیله ای لازم نباشه و بتونیم چربیسوزی عالی داشته باشیم و به اندام دلخواهمون برسیم و از این فرصت خونه نشینی استفاده کنیم. البته خیلی ها رو دیدم که بخاطر تعطیلی باشگاه، دیگه ورزش و رژیم رو بوسیدن و گذاشتن کنار و الان کلی چاق شدن، پس الان وقتشه که دوباره به خودمون بیایم و بتونیم چند کیلویی وزن کم کنیم و از اون مهمتر، با ورزش شادتر و با روحیه بیشتری زندگی کنیم.

هفته قبل یک کلاس لایو امتحانی برگزار کردم و به شدت به خودم و افرادی که شرکت کرده بودن خوش گذشت و دوست دارم این کلاس ورزشی شروع بشه و هفته ای سه روز توی خونه ورزش عالی و شاد کنار هم داشته باشیم و کلی کیف کنیم. اگر هم نتونستی توی اون جلسه توی کلاس ورزش حاضر باشی، میتونی ویدئو ذخیره شدش رو ببینی و خودت هر وقت که دوست داشتی ورزش کنی.

من میخوام باشگاه رو بیارم توی خونه هاتون، پس اگر دوست داری توی خونه ورزش کنی و کلی کیف کنی، حتما به پیج اینستاگرام من ( اینجا ) یه سر بزن و بهم دایرکت بده تا کلاسمون به حد نصاب برسه و با قدرت شروع کنیم.


لاغریکاهش وزنچربیسوزیورزش در خانهورزش در منزل
خیلی لذت بخش هست که بتونی زندگیتو تغییر بدی، سلام! من رضا هستم و 65 کیلو وزن کم کردم، اینجا هستم تا تجربیات خودم رو باهات به اشتراک بذارم، خوشحال میشم باهام همراه باشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید