ویرگول
ورودثبت نام
لیلا آیار
لیلا آیار
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

جمله های پیش پا افتاده


1.زلالی آسمان نمایان شد

2. بحث را کش میدهم

3. دنیا را منطقی نمی نگرم

4. به لباس ها می گویم دست از سرم بردارید

5. به حرف ها اعتراض می کنم و به آنها نشان سکوت می دهم

6. ای سکوت چه رازی در تو نهفته است

7.غزل و شعر را درهم می کنم می شود نوشته هایم

8.امروز را خواهم خواند و از نوشتن دور می شوم

9.به دنبال کلمه می جورم

10.ای تنها کس بی غم اندوه با تو چه کنم

11.ای آزادی شکفت انگیز در من بدرخش

12.روح درونم آخر از من چه خواهی

13.دوستت دارم و مرا دوست بدار روح قشنگم

14.دستان بزرگ و نیرومندم بتاز و بنویس هر چه را در توان داری

15.

15.جیک و جیک یدونه بچین و جیک یدونه بچین

16.راه به راه آخر به جایی ختم نمی شود

17.زل می زنم به در و دیوار حرفها از من فراری شدند

18.این دیوانه خیره به دیوار است

19. راه بگشای ای دل که دلم را پیش تو کشیده ام

20. پریز های خانه پر هستن و نمی دانم کی خالی می شوند

21.ای آوره های کتاب های نخوانده بر سرم آوار نشوید

22. نور را دوست دارم ای نور از من دور نشو

23.خسته و صورت زرد آلود و چشمانش وق زده از بی خوابی های زمانه

24. برو و دیگر سراغی از تو نخواهم گرفت

25. دعوا ندارم با کسی حتی با خودم

نوشتننویسندگیدلنوشتهدلنوشتجمله
اثری از نوشته هایم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید