ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

قسمتی از دفتر خاطرات پدرم:)

ᴀʟғx
ᴀʟғx


در غربت؛ در جستجوی کلمه‌ای هستم...

کلمه‌ای که در گلواژه های ایثار می یابم و آن کلمه «محبت» است ``

و به دنبال کلمه‌ای دیگر که می درخشد؛ کلمه‌ای که باعث شکستن جدایی و محکم تر ساختن بنیاد دوستیهاست``

کلمه‌ای که در یاسهای خوشبو و در بین نیلوفرهای وحشی و اُقاقی های مظلوم یافت میشود¡`

درخشیدن تک ستارهٔ دوستی وفاست. و کلمه‌ای که سرچشمهٔ واژه ها و ترانه های غمگین و شعرهای بی آهنگ است؛

عشق است و عشق فانوسی است در شبهای بی ستارهٔ زندگی♡¡


ای قناری کوی وفا و محبت تا زنده‌ام با تو خواهم ماند و بدون تو پرنده‌ای هستم در قفس••)


گل عشقم، بامن بمان که بی تو بسی افسرده و غمگینم.

ای مهربانم چنان به تو انس گرفتم که لحظه‌ای قادر نیستم از تو جدا شوم••)

ای شیرین سخن، هیچگاه مرا از حال خود بی خبر مگذار که از بی خبری احوالت افسرده‌ام.


ای شبنم نقّاشی‌هایم تو را دوست دارم و می خواهم در کنارم بمانی....«ای گل شب بوی زندگیم» 💗✨🪐

✨🖤( روحت شاد و یادت گرامی) 🖤✨🫀






زندگیخاطراتدلنوشتهعاشقانهدلتنگی
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید