ویرگول
ورودثبت نام
Mohmad
Mohmad
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خطاب به کسی که دوسش دارم

TORTURE:

من آدم کم حرفی هستم، به کسی نزدیک نمی‌شم و روابطم معمولا سطحی ان، اما تو واسم فرق می‌کنی، من در مورد تو کنجکاوم دلم می‌خواد باهات حرف بزنم و مراقبت باشم، من حاضرم اونی باشم که اول تکست می‌ده چون از هر لحظه صحبت کردن باهات لذت می‌برم، وقتی حالت بده انگار یه جاده خاکی می‌کشی مستقیم به وسط قلبم و حال بدت رو بهم انتقال می‌دی، تو واسه من از همه کسایی که تاحالا اومدن و رفتن فرق می‌کنی، تو یه جایگاه ویژه درست وسط قلبم داری.


هیچوقت منو تو شرایطی قرار نده که بهت نشون بدم چقدر میتونم عوض بشم، چون در همون لحظه که دارم پیشت میخندم و حالم خوبه، اگه یکم احساس کنم توی حرفات و رفتارت، سیاست داری یا خورده شیشه‌اس یا تیکه میندازی بین شوخی‌هات، همون ثانیه تغییر میکنم، جوری که خودتم باورت نشه.

حرف دلعشقغمگیندپعاشقی
مینویسم تا بدونم هنوزم زندم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید