ویرگول
ورودثبت نام
ن د ا ز ر ن د ی
ن د ا ز ر ن د ی
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

وبینار پوشاک و زیورآلات مد و فشن رشد فردی

در اولین وبینار من در حوزه پوشاک و زیورآلات مد و فشن و طراحی لباس من به بررسی مهارت تخصصی خودم در حیطه طراحی پارچه و لباس پرداختم.

در دو بخش این وبینار برنامه ریزی کردیم.

در بخش اول به تعاریف و اصطلاحات و تاریخ پرداختیم.

در بخش دوم به باورها و فرهنگ و هنر در این زمینه و دوره معاصر مطلب سرایی کردیم.


اولین وبینار من در حوزه مهارت طراحی لباس و پارچه / فشن و مد
اولین وبینار من در حوزه مهارت طراحی لباس و پارچه / فشن و مد


https://eseminar.tv/wb139990

بخش اول، بیشتر تفصیل کردیم که در سلسله بعدی وبینارهای طراحی لباس و فشن این بخش تکمیل شده باشد که دوباره به آن به عنوان رفرنس مرجع هر وقت خواستیم برگردیم و در هر وبینار به اون اشاره کنیم.

اما در بخش دوم، سرتیتر شروع وبینارهای استایل مد برای آراستگی و تیپ سازی شخصی و توسعه فردی است. که پایه ریزی وبینارهای مجموعه طراحی لباس و زبان بدن و تاثیر گذاری فردی بر روی خود و دیگران است و به تعبیری شروع ساخت توسعه فردی و خودشناسی اصولی و درست از لباس و ظاهر انسانی است.


نظر کاربران برای ارائه وبینار پوشاک مد توسعه فردی. سپاس از همگی
نظر کاربران برای ارائه وبینار پوشاک مد توسعه فردی. سپاس از همگی


برای بیشتر ارتباط با مطالب و آگاهی درست از پایه به مقاله هایی که از این سری مباحث پیشتر در ویرگول منتشر شده است نیز میتوانید مراجعه کنید تا به هدف ما از برگزاری این سلسله وبینارها که رسیدن خود به درآمدزایی و ساخت برند و مانیفیست ظاهر خود است، برسید.

https://virgool.io/@m_25828498/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B2%DB%8C%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-tciedwbsnf1j

تاریخ زیورآلات و جواهرات در دوران تاریخی ایران باستان

نظر کاربران وبینار پوشاک فشن توسعه فردی
نظر کاربران وبینار پوشاک فشن توسعه فردی



https://virgool.io/@m_25828498/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9-fmwnlshdbcdw

تعریف پوشاک

خودشناسی و خودآگاهی با ظاهر آراسته
خودشناسی و خودآگاهی با ظاهر آراسته


https://virgool.io/@m_25828498/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85-nigmcwiuy7pu

لباس مردم تهران قدیم

فرهنگ و باور در هنر آراستگی
فرهنگ و باور در هنر آراستگی


https://virgool.io/@m_25828498/%D9%87%D9%81%D8%AA-%D9%82%D9%84%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-h5hjjhhltppg

هفت‌قلم آرایش چیست؟

آیا مد و لباس ریشه در سیاست  نیز دارد؟
آیا مد و لباس ریشه در سیاست نیز دارد؟


در بخش اول به ادریس پیامبر و پوشاک و لباس پرداختم.

به هرمس نیز اشاره کردم.

به نظر شما انبیا چه دستاوردی در لباس و پارچه به جای گذاشتند؟!!!!🤔🧐


در بخش دوم به نظریه های بنیادی در وجود ارایه استایل و مد پرداختیم و به یک نظریه که کمتر به آن پرداخته شده و در واقع ریشه مهم این پایه هنر- صنعت لباس و پوشاک است می‌پردازیم به نام:

نظریه "چکه چکه سرازیر شدن"


زیمل، اولین کسی بود که نظریه " چکه چکه سرازیر شدن " مد را مطرح ساخت اینکه مد ابتدا توسط افراد طبقه بالا ی اجتماع آغاز می گرددو سایر اقشار برای رسیدن به آن جذابیت و موقعیت  آن را تقلید می کنند سپس گروه برگزیدگان اجتماع دوباره ظاهر خود را تغییر می دهند تا خود را از مقلد ها متمایز سازند.


پوششی زیبا در عروسی شاهانه از هنر باتیک و نقاشی روی پارچه
پوششی زیبا در عروسی شاهانه از هنر باتیک و نقاشی روی پارچه


من هدیه دوست میدارم بنابراین برای تمام وبینارهام هدیه به کاربران و علاقمندان تقدیم میکنم.

برای تهیه اسلایدها به سایت ایسمینار میتوانید مراجعه کنید این هم یکی از هدایا من در این وبینار است.

برای تهیه فیلم وبینار هم این لینک:

وبینار پوشاک زیورآلات مد فشن توسعه فردی

توسعه فردیطراحی لباسندازرندیایسمینارپوشاک زیورآلات مد فشن رشد فردی
من مینویسم نیز برای شما کتاب، مقاله، تولیدمحتوا و...کتابم "سادگی و سکوت در هنر ژاپن" من طراحی لباس و پارچه و باتیک میکنم من آموزش میدهم من یادگرفتن و سفر و خرید را دوست میدارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید