ویرگول
ورودثبت نام
خاطرات ح.ف
خاطرات ح.ف
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

طوفان


یادته گفتی اگه کل دنیا بهت بگن نمیتونی ولی من بگم میتونی تو حتما میتونی.
گفتی این نشون میده من برات مهم ترینم
برات اولویت اول و آخرم

برای منم همینه
شاید روزی صدبار بپرسم ینی میرسیم بهم؟؟و تو هربار با اطمینان میگی معلومه که میرسیم
همین دلمو آروم می‌کنه
همین جمله منو قوی میکنه

اگه بخوام حالمو تو اون لحظه توصیف کنم باید بگم وسط یه دریای طوفانی که موج هاش دارن منو غرق میکنن این جمله ات بهم انگیزه ادامه دادن میده
انگیزه اینکه قراره این طوفان تموم بشه

و من ایمان دارم باتو سخت ترین طوفان هاهم تموم میشه
توقع ندارم بعد تو طوفانی تو زندگیم نباشه
فقط دلم میخواد وسط طوفان های بی رحم زندگی به آغوش تو پناه ببرم?
مطمئنم اونطوری حتی طوفانم برام لذت بخشه
چون تورودارم بهترینم


بی صبرانه منتظر روزاییم که مال هم بشیم
که تموم بشه این دوری
می‌دونم که اون روز میاد
چون تو قولشو بهم دادی مردآسمونی من?❤️

تاابد بمون برام?❤️

طوفانمنوآخرمبرای منمدوریرسیدن
بماند به یادگار از عاشقی هایمان......
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید