ویرگول
ورودثبت نام
نیما مقصودی
نیما مقصودی
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

SMS

تاق تاریک، نور صفحع مانیتور لپ تاب، طنین صدای واترز، آلبوم The Division Bell، آهنگ A Great Day For Freedom، پیکر پسری جوان بر روی تخت در کنار لپ تاب، پیپی در گوشه دهان، دود پیپ همراه با بوی توتون Burkem Rif، غرق در تفکر، گذشته، حال، آینده، اشتبتهات، شکست ها، تنهایی ها، اشک ها، پیروزی ها، لبخند ها، تنهایی ها، دوستان، تنهایی ها، عشق، تنهایی، خودش، تنها، تنهایی، تنهایی، تنهایی، تاریکی، دود پیپ، روز خوبی برای آزادی، آزاذی، اسارت، تنهایی، واترز، دود، تنهایی! صدای sms موبایل.

- سلام خوابی؟

- سلام نه!

- چیکار میکنی داداشی؟

- موزیک فکر

- تو باز داری به چی فکر میکنی؟

- به خودم به زندگیم به گذشتم به حال به آینده به اینکه چه اشتباهاتی کردم که چجوری گند زدم به زندگیم به این که چقدر از زندگیم و دنیا عقبم به این چیزا!

- وای! دیگه نبود؟ داداش اگه بخوای به گذشته فکر کنی از پا درت میاره!

- گذشته راحتم نمیذاره در ثانی من باید بهش فکر کنم تا یادم بمونه چجوری ریدم به زندگیم تا دوباره تکرارش نکنم

- چی بگم والا!

- هرچی دوست داری! از خودت بگو

- خودمم مثل تو! هیچی داداش!

- تو دیگه چرا آبجی؟

- خودت که میدونی! هه! زندگی داریم مثلاً!

- زندگی تو خوبه خودت سختش کردی

- شاید!

- مطمئن باش اگه جای من بودی یک روزم دووم نمیاوردی!

- ایشالا درست میشه!

- نمیدونم س ... خستم خیلی خستم!

- دعا کن تو ایشالا درست میشه!

- خدام دیگه پشتشو به من کرده!

- نگو! نگو!

- چرا؟

- قهرش میاد! اون میدونه به موقش چیکار کنه!

- اگه واقعاً وجود داشته باشه و همونقدر که میگن بزرگ و ارحم الراحمین باشه قهرش نمیاد در ثانی من الان بهش نیاز دارم نه بعداً!

- ایشالا الان کمکت میکنه!

- خدارو نمیدونم اما زندگی که 25 ساله داره مارو میکنه به جای اینکه ما اونو بکنیم!

- دیوونه :)

-دیوونگیم عالمی داره!

- اوکی من دیگه بخوابم شب بخیر

- شبت خوش آبجی!

دود پیپ، راجر واترز، Brain Damage، اشک، حسرت، تاریکی، تنهایی، تنهایی، تنهایی!


راجر واترزتنهاییداستانکغمنوشتهدلنوشته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید