ویرگول
ورودثبت نام
Zelda.z.d.x
Zelda.z.d.x
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

نگهبان تاریک زمین

پارت 13

من

اصلان زده به سرت الان تو کاملا یه برده شدی متوجهی؟!

اصلان

بله میدونم خانم اما به شکلی اصلا باهاش مشکلی ندارم.

من

من مشکل دارم،چرا اطراف من پر شده از ادمای عجیب که خودشون حال خودشون و درک نمیکنن.

بانو زلدا صبحانه امادس،اوه الان میایم،بانو یه سوال چرا با این قرار داد بردگی بستین؟،اه تو از کجا فهمیدی؟،بانو من تمام و کمال به خاطر قرار داد بهتون وصلما،اه راست میگی ها نمیدونم فقط فکر کردم یه کورمین اینم از نوع کمیابش بدرد بخوره،اهان .

من

اصلان برو بچه هارو صدا کن ،بریم سر میز صبحانه امادس.

اصلان

به روی چشم.

ولی خدایی اینم خوشگله ها با چشم ها و موهای قهوه ایش چرا تعظیم میکنه؟!.

من

اصلا لطفا دیگه تعظیم نکن ،من فقط کسانی که ازشون متنفرم و مجبور به تعظیم میکنم.

اصلان

باید بهش عادت کنی،مقامات ببینن اشراف یا از این دست ادم ها مورد مضحکه قرار میگیری.

من

واسم اهمیتی نداره ،تازه اگه اونا بخوان ذره ای به شما ها توهین کنن ،من میدونم با اونا.

اصلان

پس اینم چشم.

................................

وای مثل همیشه غذا های ایزومی خوشمزن.

من

ممنون به خاطر غذا.

ایزومی

خواهش میکنم.

بچه ها

عمو واقعا غذاهات خوشمزن.

وای خدا این سه تا کی این قدر ناز شدن ،دلم میخواد لپ هاشون رو بکشم.

ایزومی

اگه اینطوره پس بیشتر بخورین.

اه خنده شیطانی ایزومی هم شده شبیه مامانا هه هه.چقدر اصلان خوش اشتهاست.

من

راستی بچه ها اسماتونوهنوز به من نگفتین.

ببرینه

من تاکام خاله

اه منو خاله صدا میکنن چه خوب.

شیمرون

من رومام خاله.

اخی حالا کی اینو بهشون یاد داده؟

گرگینه

خاله منم ایزاوام خیلی مردونس اسمم نه.

اینم که معلومه از اون شرهاست.

من

اول اینکه کی بهتون گفته من دوست دارم خاله صدام کنین؟،دوم اینکه شما مگه الا نباید یه 9000 سالی داشته باشین ؟!،پس چرا قدرت من میگه فقط 10 سالتونه؟

ایزاوا

خاله عمو اصلان گفت و همش تقصیر اون جادو گراست اونا............

تاکا

بزار من بگم،اونا بعد از این که از خانواده هامون استفاده کردن ،به این فکر کردن چطور میشه کاری کرد که هیولا های خیلی بد تر رو احضار کنن،واسه همین همه بچه های 10 ساله تا به پایین رو جدا کردن بقیه رو کشتن و بعد مارو داخل یخ گذاشتن ،تا زمانمون به ایسته ،سال پیش که یخ هامون اب شد ،فقط ما سه تا زنده خارج شدیم.

روما

واسه همین هنوز بچه ایم.

الان که دارم فکر میکنم ،باید اون جادوگر هارو زنده میزاشتم و یه صد سالی شکنجشون میکردم.

من

که اینطور .

ارتباط با خدای منشی وصل شد.

هان واسه چی؟

سلام بهت منشی جونم چی کارم داری،خدای بزرگ از دستتون اعصبانیه،اه چرا ؟،چون شما چندین و چند بیگناه که داخل تقدیرشون مرگ نبوده رو کشتین،خدای منشی عزیز اون جادوگرا سری سه تا بی گناه رو حتی بیشتر شکنجه و کشته بودن اونم واسه منافع شخصی اونا گناه کار بودن،منظورم به بچه هایشان بود،اهان مجازاتم چیه؟،باید 15 نفری را نجات دهید که اسمشان دست خدای زندگی هست و به همراه تحمل سه روز رعد و برق بهشتی که بعد از نجات ان افراد انجام میشود،به چشم انجام میدم.

هی من از خدای زندگی خوشم نمیاددددددددددددد.........................................

شکل دوم اژدهای  سیاه
شکل دوم اژدهای سیاه


بچهغمگینداستانعلمی تخیلیشادی
تاریکی را ببلع تا تبدیل به تاریکی نشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید