ویرگول
ورودثبت نام
من دوستت هستم
من دوستت هستم
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

عشق

ای عشق چنان کردی در وجودم
که گاه بی تابانه می نشینم بر روی
خاطرات خیالم واز تو مینویسم
گویا تو در همین نزدیکی هستی
گویا صدایم را میشنوی
اما چنان از هم دوریم که
باورش برایمان سخت است
نمیدانم این منی که الان هستم
واقعی هست
یا توی در وجودم ،که هر وقت
خودم را در آیینه میبنم
گویا معشوقه ام دارد به من نگاه میکند
گویا او دارد مرا میبوسد
بوسه ای که هر روز جاش تازه تر از دیروز میشود
این عشق !چه چیزیست که
وقتی در وجود آدم می افتد
دیگه آن آدم ،هیچوقت
خود واقعیش نمیشود.
امیدوارم اگر عاشق کسی هستید و معشقوتون بهتون نزدیکه
همین الان بروید صورتش را ببوسید
باور کنید
زندگی یعنی عشق
اگر هم مثل من دورید:
از دور ببوسید

عشقعاشقیعاشقانهرابطه احساسیقلب
من کسی هستم که اسم خودم را دوست گذاشتم ، که وقتی متن های من را میخوانید بدانید از طرف دوستت بوده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید