ویرگول
ورودثبت نام
علی‌آقا
علی‌آقا
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

فعلا قصد به‌روزرسانی ندارم

علی حسین‌زاده | آخرین مطلبی که منتشر کردم عنوانش بود: کرونا، ویروس خرافه‌زدا این مطلب توسط مجتهد دگراندیش آقای محسن کدیور نوشته و ابتدا در سایت ایشان منتشر شده بود.

خلاصه مطلب این بود که مسئولان ما با بی‌کفایتی شرایط جاری را برای مملکت پدید آورده و سپس عاجز از تصمیم‌گیری درست در خصوص مواجهه با همه‌گیری بیماری، دست به دامان خرافات و دعا شده‌اند.

برخلاف انتظار من، آن مطلب توسط تیم ویرگول از انتشار خارج شد. احتمالا بخاطر اینکه در جامعه اسلامی در پناه حکومت نائب امام زمان، کسی نباید حق و جرات انتقاد از حاکمیت را داشته باشد حتی اگر این حاکم تظاهرات مردم را برنتابد، حتی اگر موشک به سمت هواپیمای مسافربری شلیک کند، حتی اگر در همه‌گیری بیماری شریک بوده و از خود کاهلی نشان داده باشد، حتی اگر خِر ایران را گرفته باشد و ول‌کنش نباشد!

من احساس خفقان می‌کنم.

من تصمیم گرفتم تا اطلاع ثانوی، تا زمانی که حالم خوب نشود، مطلبی در ویرگول منتشر نکنم.

دریغ است ایران که ویران شود    |    کنام پلنگان و شیران شود
دریغ است ایران که ویران شود | کنام پلنگان و شیران شود


سایر مطالب:

پاسخ به نوشته «خودکشی خرگوشک‌ها»: «الْمُؤْمِنُ كَالْجَبَلِ الرّاسِخِ لاتُحَرِّكُهُ الْعَواصِفُ» - اما آیا سحر خدایاری ادعای مومن بودن داشت؟ ۴ سال پیش خواندن ۲ دقیقه

پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجیکالا چقدر شگفت‌انگیزند؟!: ما بررسی کردیم آیا واقعا این محصولات شایسته دریافت لقب شگفت‌انگیزند یا صرفا برای فروش بیشتر چنین عنوانی به آن‌ها اعطا شده است؟ ۴ سال پیش خواندن ۵ دقیقه

شهر سریع یا شهر شاد، انتخاب شما چیست؟: جنبش شهر آرام نه‌تنها علیه سرعت بالای حمل و نقل درون‌شهری، که اساسا مخالف سبک زندگی سریع است... ۴ سال پیش خواندن ۴ دقیقه

حکم پادشاه (۱۵+)!: بعد از مدتی همگان سعی کردند از این آخرین حق بدیهی خوشان دفاع کنند... ۴ سال پیش خواندن ۲ دقیقه

⭐️ جامعه پزشکی تسلیت!: جامعه پزشکی ایران با لابی‌های قدرتمندی که دارد، در حال مافیایی شدن و نقد ناپذیری است ۴ سال پیش خواندن ۴ دقیقه

خفقانخرافاتآزادی بیاندموکراسیحکمرانی خوب
بیشتر مطالب این صفحه بازنشرند چون به نظرم ارزشش را دارند. علی حسین‌زاده هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید