ویرگول
ورودثبت نام
reza mirzabeigi
reza mirzabeigi
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

بیخوابی , از خواب خوب چی میدونید؟

دیروز صبح بیدار شدم انرژی نسبتا زیادی داشتم
ساعت هشت صبح بود
خب روتین خودمو انجام دادم حمام بود مسواک بود چای و صبحانه حاضر شو و برو بیرون
رسیدم محل کارم شروع به کار
تقریبا ساعتای 11 ظهر گرفتگی خاصی داشت بدنم خسته و داغون
نه با چای رفع میشد
نه با ماساژ نه با بیرون رفتن و قدم زدن موزیک گوش کردن و چمدونم هر روشی انجام دادم دیدم نه فایده ای نداره
واقعا حس کار نبود . با خودم گفتم کار امروزم بی فایدس چون تمرکز ندارم و حواسمم نیست. بدنمم درد میکنه

دیگه صحبت کردم و برگشتم خونه . من حسابدارم و ساعت های زیادی روی صندلی میشینم.
امدم خونه و طبق معمول گوشیو دربیار و تو اینستا
اکسپلور درمورد خواب ریلز اورد
کلافگی . بیحالی . عدم تمرکز . استرس . ناتوانی . و.... هزارتا چیزمیز گفت و تهش گفت عزیزمن
درست نمیخوابی
دیدم راست

میگه من شب قبلش واقعا خوب نخوابیدم
اتاق سررررد
بلافاصله قبل خوابم غذا خورده بودم
فکرای زیادی با خودم برده بودم برای خواب
تا قبل خواب سرم تو گوشی بود
روتین قبل خواب چمدونستم چیه..
دیگه خلاصه از بین چند پیشنهادی ک دادن ایشون
یه مدیتیشن ساده قبل خواب و اینکه گوشیمو نیم ساعت قبل خواب گذاشتم کنار .همین
بهتر خوابیدم و الانم ک دارم مینویسم حالم نسبت به دیروز خیلی بهتره و تفاوت داره.
شما براتون پیش اومده ؟ چه راهکاری دارین؟

خواببی‌خوابیبی خوابیمدیتیشنروتین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید