ویرگول
ورودثبت نام
آقا نوری!
آقا نوری!
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کی اومده ها؟

اهم اهم ...
سلام بر حضرات گرامی ویرگولی

امیدوارم که بنده رو یادتون نرفته باشه?

کلا یه توک پا رفتیم کنکور بدیم بیایم?

امیدوارم که دلتون برام تنگ شده باشه دیگه??

(پروردگار اعتماد به نفس)

خب خب...

بریم سر اصل مطلب

گفتم حالا بعد یه سال و نیمی که تو ویرگول هستم،بازدیدای نجومی مو بهتون نشون بدم و یکم کف برتون کنم!?

البته میدونم یه عده میگن آمارای ویرگول فیکه ولی تفریحی میخوام بهتون نشون بدم??
وشاید حتی بگین ویوهای من که ازت بیشتره!!!!!

ولی
بذارید ببینیم دیگه?


پس

بریم سراغ اولین پست با بازدید نجومی?



1-

https://virgool.io/nuruddin-poems/%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%86%DA%AF%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D9%87-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DA%A9-x1gxqhp4bmwt

و با بازدید:

و حقیقتا برگ هایم!!!

این اولین پستم در رابطه با شعرهای سمی-ام بود و به شدت استقبال شده ازش!!!

به شدت!!!
(البته با آمارای فیک??)

حدود71%،درصد مطالعه ش بوده

خب بریم بعدی?



2-

https://virgool.io/@salamatiii/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-vlkxn6ekvrnm

اینم یکی از اون پستا بود که همون اوایل گذاشتمش و تحلیلی-انتقادی بود و تعداد بازدیدش هم:

بوده?

من خودم این پستو خیلی دوسش دارم

البته شاید قلمم یه ذره ناپخته بوده و چیز جالبی از نظر شما در نیومده،ولی موضوع جالبی داشته

و بازدید نسبتا خوبی (نسبت به پستای دیگم) داشته?

البته دیگه فک کنم بعد

بعدییییییییییی!



3-

https://virgool.io/@salamatiii/%D8%AE%D9%86%DA%AF-bevot0kydbuk

آخی
یادش بخیر...
چقد سر این پست فکر کردم!
البته اکثر پستام فی البداهه تشریف داشت ولی سر سناریوی این خیلی فکر کردم?
آها
یه چیزی یادم رفت!!!


بعدییییییییییییییی???



4-

https://virgool.io/@salamatiii/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D9%87-qhnm97tanxtt

به به!
پست فاخر "اینا چیه دیگه!"?

این دو قسمت داشت و توش تکست خواننده های پاپ رو مسخره می کردم??

هییییییییییع
انگار همین دیروز بودا?

انگار همین دیروز اینو آپلودش کردم!


و تماممممم!




خلاصه که!
این پستو نذاشتم تا بازدیدامو به رختون بکشم?
چون خیلی از کسایی که حتی دیر تر از من شروع کردن الان نزدیک 300 تا فالورو بازدیدای نجومی دارن!
(و من هنوز اندر خم 59 تا دنبال کنندم!)

خواستم به مناسبت یک و نیم سالگی حضورم خاطراتی که تو اینجا با شما داشتم رو یه ری ویوویی(!)داشته باشم

و خوشحال باشم که حداقل لبخندی روی لب شما آورده باشم?

(البته نه مثل این عکس زورکی!?)




شاید باز اینجا فعالیت داشته باشم.

فقط شاید!

فقط شاید!

فقط شاید!



سالم سلامت باشید
ماسک یادتون نره!?
تا دیداری دیگر
بدروووووود!

حال خوبتو با من تقسیم کنخاطراتسلاطین غیبتهییییییییییییییییییییعبای
از زیر و رو شدن زندگیت نترس! شاید زیرش ته دیگ سیب زمینی باشه:)))))))))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید