مجموعه فاجعه به بار اوردن های من 7

درود بی کران و پر انرژی

نمی دونم قبلا که اردو میرفتین میتونستین تلافی تمام نمرات بد و منفی هایی که معلم داده بهتون رو در بیارین یا نه??

ما قشنگ تلافی میکردیم

اردوی استخر کمک مشاورمون رو 5 دقیقه زیر آب نگه داشتیم??(این جمله دارای آرایه مبالغس)

البته با کمک همه بچه ها

لنتی نمی رفت زیر آب که

خلاصه که زهرمون رو ریختیم?

اردوی مشهدی که رفتیم

معلم ها بسیج شده بودن و کسانی رو که شلغم نمی خوردن رو محکم میگرفتن و در حلقش میکردن???

من رو گرفته بودن و داشتن شلغم تو حلقم میکردن که تونستم فرار کنم

خدارا هزار مرتبه شکر?

یه اردو هم رفتیم فوتبال صابونی??‍♂️

به معلما یه انگشت میزدی کله پا میشدن??

یه اشتباه بزرگ مرتکب شدیم

اومدیم با آب گرم خودمون رو آب گرفتیم تا کف مون بره

بایدم سریع میرفتیم سوار اتوبوس می شدیم و میرفتیم سمت مدرسه

شلوارم رو عجله ای عوض کردم اما لباسم رو نتونستم??‍♂️

با لباسی نم دار و خیس در اتبوس نشستم????

چند هفته پیشم بچه های مدرسمون میگفتن که با معلما اردو رفته بودن پینتبال

بر علیه معلما شورش کرده بودن و به رگبارشون بسته بودن???

یه جا هم برده بودن ما رو یه زمین بزرگ بود
من معلم دینیم رو با سوالام خیلی اذیت کرده بودم و میخواست توی این اردو تلافی کنه?

دوباره منو تونست بگیره

بار اول رو زمین گیرم انداخته بود

میگفت یکی آب بده

تقلا میکردم فرار کنم

نمی شد?

یکی از بچه ها بطری دست استاد داد?(اگه الان پست رو میخونه باید بهش بگم خیلی خائنی??)

معلمم داشت محتویات بطری رو روم میریخت که یکی از بچه ها پرید گفت:

-استاد اون بطری منه و شربته???(خدا خیرش بده?)

تونستم قسر در برم

اما خب با مشاورمون داشتم صحبت میکردم و من از همه جا بی خبر نمی دونستم که این یه تله بوده

و مشاورمون با معلم دینیمون دست به یکی کرده بود??

پشت سرم یه صدایی شنیدم

برگشتم ببینم کیه

یه بطری آب معدنی خانواده تو صورتم خالی شد???

اخرا که داشتیم میرفتیم

میخواستم تلافی کنم که نشد?

خلاصه که در جنگی عظیم با معلما هستیم

برایمان دعا کنین پیروز شویم??✌

بدرود?❤?