این افراد انتشارات سگمنتینو را دنبال می‌کنند:

علاقه‌مند به تجربه‌ها و چیزهای تازه، در پی ایجاد تغییر برای بهتر بودن - پیروی مکتب والای «مریتوکراسی» یا همان «شایسته‌سالاری» - | www.Dastyar.io | www.Eskandari.io
مدیر محصول در مامان‎پز
یه شیرازی کنجکاو، خلاق و مصمم‌؛ هم‌بنیانگذار سرویس جستجوی نگاره
من #یادگیری_ماشین کار می‌کنم و با افتخار عضوی از Segmentino.com هستم.
در مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ قدم بر می‌دارم و دوست دارم شما را هم در این مسیر همراه کنم. https://digitaling.org/
‏یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی | ‏عمری است پشیمان ز پشیمانی خویشم... ‏
برنامه نویسی موبایل
تجربیات یک جوان ۲۴ ساله در مسیر مدیریت محصول و کارآفرینی | آدرس لینکدین : https://www.linkedin.com/in/memarpouri
روابط عمومی‌چی و دستی هم بر نوشتن و تولید محتوا دارم
خلق محصول و ارزش آفرینی را بزرگترین دغدغه و اصلی‌ترین هدف زندگی خود می‌دانم. در این مسیر، رویای ساختن همواره نیروی محرکه و امیدم برای ایستادن در برابر چالش‌هاست.
مارکتینگ
من مصطفی عضوی از تیم بازاریابی سگمنتینو هستم...
برنامه نویس، فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی
یه ماهی کوچیک توی اقیانوس دیجیتال مارکتینگ!