ویرگول
ورودثبت نام
نامه های علی و زری
نامه های علی و زری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نامه نود و هفت ( نگران نباش )

علی قشنگم سلام

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم ( میدونی که زیاد فکر و خیال میکنم ??‍♀?) یعنی آیا این امکان وجود داشت که من عاشقت نشم؟

و هر بار یه جوری بهم ثابت میکنی که امکان نداره. امروز این پیامو برام فرستادی


میدونی اگه چند ساعت ازت خبر نداشته باشم نگران میشم. دلم هزار راه میره. دنبال راهی میگردم که خبری ازت بگیرم.

‏منو که میشناسی. میدونی که به بعضی از کلمات دل می بندم ، به بی معنی ترین کلمات هم حساسم ، حتی به املاشون، چون شک ندارم کلمات بار معنایی دارن ...

نگران نباش

همین جمله ی دو کلمه ای منو دوباره عاشقت میکنه.

خودت بگو. میشه با این کارات عاشقت نشم؟ بگو چطوری قربونت برم عزیز دلم.

یار دور مهربونم!

بابت همه ی اون عشقی که تا قبل از تو خرج دیگری کردم، از خودم شرمنده ام. شاید هم خشمگین.

البته نمیتونم زیاد به خودم خرده بگیرم چون نمیدونستم عشق این شکلیه. با تو معنی عشقو دوست داشته شدن رو فهمیدم.

شاید بدجنسی باشه ‏ولی دیوونه ی اینم که من اونی هستم که میترسى از دستم بدی.

علی جونم

اگه اینجا پیشم بودی برات کتاب میخونم. ادوارد عاشق ایزابلا شده.

منم عاشق تو

میبوسمت از دور به زودی از نزدیک


عاشقرابطهنگرانینامه عاشقانهلانگ دیستنس
نامه های شماره دار نوشته ی زری هستن و بی شماره ها نوشته ی علی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید