ویرگول
ورودثبت نام
javad sadeghi
javad sadeghi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سلام

من جواد صادقی، دانشجوی دوره دکتری تصمیم‌گیری و خط‌‌مشی‌گذاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هستم. در مقاطع تحصیلی قبلی مدیریت شهری و مهندسی خوندم.

از نظر حرفه‌ای و تحصیلی موضوعاتی که در فصل مشترک مدیریت شهری و تکنولوژی، به خصوص تکنولوژی‌هایی که پیرامون موضوع داده شکل گرفته‌اند، موضوع کار و مطالعه من بوده‌ است. پیش از این با شهرداری، چند شرکت در پارک علم و فناوری، چند شرکت خصوصی و پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه شریف در سمت‌های مختلف و در بازه‌های زمانی چندماهه تا چند ساله همکار بودم و الان در مرکز گسترش فناوری اطلاعات کار می‌کنم.

برای ارتباط با من می‌توانید از کانال‌های زیر استفاده کنید:

ایمیل من: javadsadeqi@gmail.com

آیدی تلگرام من: https://t.me/javaadsaadeghi

لینکدین من

توئیتر من

مطالبی که تاکنون در ویرگول قرار دادم:

کلان داده و سیاست گذاری

کلان داده یا Big Data در سیاست گذاری : طرح موضوع
کلان داده برای سیاست گذاری : بررسی کاربردها
استفاده از کلان داده یا بیگ دیتا در مدیریت دولتی : بررسی یک طرح پژوهش
هوش مصنوعی و انتخابات: نمونه‌ای‌ از استفاده از کلان داده ها در سیاست
داده باز (open data) در ایران، نگاهی انتقادی به وضعیت فعلی داده های باز در کشور
نگاهی به مقررات گذاری هوش مصنوعی در اتحادیه اروپا

هوش مصنوعی و سیاست گذاری

هوش مصنوعی و سیاست گذاری
تاریخچه هوش مصنوعی برای سیاست گذاران
الگوریتم ها و سیاست گذاری
کاربرد هوش مصنوعی در سیاست گذاری
هوش مصنوعی و مدیریت شهری، چرا این مساله مهم است؟
زبان و سیاست‌گذاری: بررسی یک نمونه در سیاست‌گذاری هوش مصنوعی
معرفی پروژه AI Policies and Plans



از طریق کانال‌های زیر می‌توانید با من در ارتباط باشید:

ایمیل من: javadsadeqi@gmail.com

آیدی تلگرام من: https://t.me/javaadsaadeghi

لینکدین من

توئیتر من



سلامسیاست گذاریتصمیم گیریخط مشی گذاریمدیریت دولتی
مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید