hadi eb هادی ابراهیمی، برنامه نویس قرارداد هوشمند، بلاکچین، بکاند و بازی ساز. ارتباط با من در تلگرام hadieb73 :) پستهای hadi eb در انتشارات طراحی بازی سایر پستها در ویرگول hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه حالت های زمان در فریم ورک Machinations بازی ها معمولا از روش های متفاوتی زمان را مدیریت می کنند. بازی های تخت... hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه Machinations: کشیدن و هل دادن منابع شرح نحوه کشیدن و هل دادن منابع در فریم ورک Machinations hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه Machinations : حالت های اجرای عناصر در فریم ورک معرفی حالت های فعال سازی عناصر فریم ورک machinations و پویا سازی آن ها hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه Machinations: معرفی عناصر اولیه - قسمت اول معرفی عناصر اولیه فریم ورک machinations و شرح آن ها hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه Machinations : معرفی ابزار و چرخه معرفی ابزار طراحی برای فریم ورک Machination در طراحی و تست مکانیک های... hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه machinations : مهم ترین سیستم در طراحی بازی ها در این مقاله درباره زبان بصری یا machination صحبت میکنیم. ایجاد machin...
hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه حالت های زمان در فریم ورک Machinations بازی ها معمولا از روش های متفاوتی زمان را مدیریت می کنند. بازی های تخت...
hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه Machinations: کشیدن و هل دادن منابع شرح نحوه کشیدن و هل دادن منابع در فریم ورک Machinations
hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۱ دقیقه Machinations : حالت های اجرای عناصر در فریم ورک معرفی حالت های فعال سازی عناصر فریم ورک machinations و پویا سازی آن ها
hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه Machinations: معرفی عناصر اولیه - قسمت اول معرفی عناصر اولیه فریم ورک machinations و شرح آن ها
hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۳ دقیقه Machinations : معرفی ابزار و چرخه معرفی ابزار طراحی برای فریم ورک Machination در طراحی و تست مکانیک های...
hadi eb در طراحی بازی ۵ سال پیش - خواندن ۲ دقیقه machinations : مهم ترین سیستم در طراحی بازی ها در این مقاله درباره زبان بصری یا machination صحبت میکنیم. ایجاد machin...