این افراد انتشارات داستانطوری! را دنبال می‌کنند:

یک روح تبعید شده به کالبد انسانم...
https://olshop.ir
زهرا تاجمیری_ از بهاران خبرم نیست آنچه میبینم همه دیوار است !
یار و پاییز و این آهنگ < INTJ < π
من کمال‌گرا نیستم
چادر سیاه ماه که نمی‌ره تن خورشید
AUG
فارغ از حرف های قلمبه سلمبه؛ اگر می خواست بگذرد تا بحال گذشته بود..
من کوثرم؛ گاهی یه نویسنده، گاهی یه کتابخون قهار، گاهی یه دوست و گاهی یه کلاس هفتمی.
ولی همه زیبایی ها تنها با صداقت معنا پیدا می‌کنند
سکولاریسم دین انسانیت است و من‌ نیز.....
نویسنده، داستان نویس، علاقمند به مقاله نویسی و نامه نگاری. اگر دوست داشتید مقاله هایم را بخوانید و اگر توانستید برایم نامه بنویسید.
شرکت سازه سبک آرسام | تامین کننده انواع بلوک سبک AAC
کس نخواهد فهمید بدان عمرِ درازش که این تن چه کشی...
هیچکس اینجا نیست!
اگر من بخشی از افسانه تو باشم، تو روزی به من باز خواهی گشت...
خداحافظ و ممنون بابت اون همه ماهی!
‌‌‌‌‌زندگی جریان داره ولی من ولتاژ ندارم و درنتیجه مقاومتی نیست!
کفاره شراب خوری های بی حساب، هشیار در میانه مستان نشستن است.
شبی شاید رها کردم، جهان پر اضطرابم را ...
یک برنامه نویس (نه چندان) نویسنده؟ https://coffeete.ir/Azeiynali
مرا بخوان...
??️?دختری از تبار ترک که در آستانه رفتن به دانشگاه است.
یک عدد معتاد به موسیقی و ادبیات
تایپ آنلاین رمان، دلنوشت، شعر و داستان همراه با نظارت؛ طراحی جلد رایگان؛ ویراستاری؛ برگذاری کلاس نویسندگی رایگان؛ دسترسی به مشاور نویسندگی cherrybook.ir
What You Seek Is Seeking You
هیچ از کامو نمی‌دانم، تنها «بیگانه»اش را خوانده‌ام، اولین رمانی بود که در عمرم خواندم، و همان لحظاتی که تیغ آفتاب بر سر کاراکتر داستان می‌زد، من عاشق کامو شدم، اما دیگر هیچ از او نخواندم.
برگ برنده ای در دست باد
:) حق داشت مگه نه؟ می گفت : نمیدونم چه حکمتیه اونایی که بیشتر لایقِ شادین غمگین ترن و آدمیزاد به اندازه یِ لطافتِ قلبش رنج میکشه ...❤‍🩹
سلام👋🏻👋🏻 این اولین تجربه منه و اگه نظری چیزی دارید خوشحال میشم برام بنویسید و یک چیز دیگه می دونم که خوب نمی نویسم اما ایده زیاد دارم و خوشحال می شم به بهتر شدن من کمک کنید ممنون♡♡
یک غروبِ قریب که غبارِ خاکستریِ اندوه، مارا در خود حل میکند واژه ها متوطن خواهند ماند.
میخواند و می‌نویسد...
پشت هر قلم محزون، نویسنده‌ای از فرط جنون می‌رقصد:/💚
و‌ سبز‌ خواهی‌‌شد ؛ با‌ باریکه‌ کوچکی‌ از ‹ نور › !🤍'🌿' 'ویلوبی