این افراد انتشارات دوست‌های مکاتبه‌ای را دنبال می‌کنند:

Front End Developer
ساکن تبریز | مشتاق یادگیری در زمینه تکنولوژی، فلسفه و سرمایه گذاری هستم و بزرگترین افتخارم کمک به دیگران میتواند باشد! maxad.ir
تغافل کن زمانی، تا ببينم يک زمان رويت...
محمد رفیع هستم، رفیع فامیلم نیست و جزوی از اسمم هست و مهندسی کامپیوتر امیر کبیر میخونم و دوست دارم یاد بگیرم هر چی که میخواد باشه و یا حتی اگه نتونستم یادبگیرم هم دوست دارم تلاش کنم واسه یادگیریش.
برنامه نویس و عاشق توسعه دادن هر چیزی که بشه توسعه ش داد چه کد باشه چه زندگی :)
"سر ممکنه که اشتباه کنه اما خون هرگز"
عکاس و گرافیست؛ منتقد سینما | دانشجوی فیزیوتراپی | علاقه‌مند به: عکاسی، موسیقی، سینما، علوم تجربی و تولید محتوای دیجیتال | کانال تلگرام: closeup_melody@ | وبسایت: photographymohseni.ir
https://github.com/mmdbalkhi
، از نوشته‌هات برام بگو
اللهم عَجِلِ الوَلیکَ الفَرَج
آقای (سابقاً) راوی
دانش آموخته‌ی کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی، مترجم، دست‌به‌قلم✍️/ اینستاگرام:https://www.instagram.com/_zahraakbarian_?r=nametag
وَأَن لَيسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعىٰ
ن والقلم وما يسطرون
تضاد های مترادف. | 35.699738,51.338060
و آزاده‌بودن،غایتِ نهایی ما شد | https://t.me/sahabidarya
اسم تخلص : موعود آیا واقعا داری زندگی میکنی؟
مدرس فیزیک|عاشق کتاب|دوست دار فیزیک جدید|دوست دار داستان و نوشتن |t.me/maryambt1991
سلام! من کیانام
پرده تاریخ چه زیبا بر روی لحظه لحظه زندگی ما میرود !
Darkness Is Not The Opposite Of Light
اولین باری که نارنگی رو بو کردی چه حسی داشت؟!)
INFJ-T|16
انجمن رمان نویسی یونی ناولیستس، دانشگاه رمان نویسان! https://forum.uninovelists.ir/
کاربر ماه‌زده ، در بندِ هنر و نویسندگی
" شایَد ..."|35.699738,51.338060
ایرانْ آسمانِ روی زمین است. (پروفسور هانری کربن)
35.699738,51.338060✨One day,I hope to become a grown up?دایانا
شبی که از خواب پرید، پایان داستانم را گم کرده بود و من تا همیشه داستانِ ناتمامِ او شدم.
یک پراکنده نویسِ خسته با تِمِ کیمیای ادبی !
همین که چمدانت را برمیداری همه میپرسند میخواهی کجا بروی؟ اماوقتی یک عمر تنهایی هیچکس ازتو نمیپرسد کجایی!، انگار همین چمدان لعنتی تمام ترس مردم از سفر است هیچکس از تنهایی تو نمی ترسد!
به دنبال آرامش...💊