ویرگول
ورودثبت نام
Dast Andaz
Dast Andaz
خواندن ۳ دقیقه·۶ سال پیش

چالش"حال خوبتو با من تقسیم کن"و معرفی برترین ها تا این لحظه

تقریباً دو هفته از شروع چالش"حال خوبتو با من تقسیم کن"می گذرد و تاکنون به جز حقیر،نه نفر از عزیزان، سیزده پُست با این تگ منتشر کرده اند.در زیر به صورت خلاصه به این پست ها و برترین های آنها اشاره می کنم.اگر پُست های مذکور را ندیده اید و نخوانده اید می توانید-تنها با یک کلیک ناقابل-بروید به آنها سری بزنید و دلی از عزا در بیاورید!

اولین نفر"hajizadeh":با پنج پُست(چهار پُست سفرنامه ای جذّاب و یک پُست در مورد ترانه فرانسوی خاطره انگیز"ترکم نکن"اثر ژاک برل)ما را به زیباییها و لطافت های دنیای خودش راه می دهد:

حال خوبتو با من تقسیم کن (سفرنوشت)

عقلانی بودن رفتن به قم (سفرنوشت)

قطار سواری (سفر نوشت)

حرم گردی (سفر نوشت)

ترکم نکن

دومین نفر"honarbon":با نوشتن یک خاطره خوش کاری به کتاب "ماهی سیاه کوچولو" اثر"صمد بهرنگی" و جملات زیبایی از آن اشاره دارد:

ماهی سیاه کوچولو

سومین نفر"شکیبا شاملو":با ذکر دلایلی مهیّج و در عین حال قانع کننده و با اشاره به چند دیالوگ از سریال ریک و مورتی Rick and Morty ما دعوت به تماشای این سریال می کند:

با دیدن کدام سریال آچمز شویم؟

چهارمین نفر"حسین قربانی":با داستانی کوتاه،زیبا و تاثیرگذار به ما ثابت می کند که پدر خوب بودن کمی همدلی،همراهی و خلاقیت می خواهد و پدر خوب لزوماً پدر پولدار نیست:

قد یک بند انگشت

پنجمین نفر"مریم شهریاری":یک عاشقانه دلچسب و دلنشین از زبان یک عاشق واقعی است.آغاز زیبای پست نیز بیانگر این حقیقت است:«عاشقانه‌هایی هست که هنوز برایش ننوشته‌ام.گرچه روزی صد بار در دل و کلامم جاری می‌شوند،ولی باز هم تا ننویسم‌شان دلم آرام نمی‌شود...»

عاشقانه‌های نانوشته

ششمین نفر"احسان کمالی":برای ما تعریف می کند که چگونه پس خرید یک مجسمه سیمی زیبا،دست به ساخت مجسمه سیمی زیباتری می زند:

بالاخره شروع شد!

هفتمین نفر"Iman Rahmanian":در پستی خواندنی شرح می دهد که چگونه باور کرده است که صدای زیبایی دارد و بالاخره در تولید پادکستی با صدای خوبش مشارکت کرده است.(متاسفانه نمی دانم چرا اکنون باز کردن این پُست با ارور"Whoops, looks like something went wrong"مواجه می شود.لطفاً ویرگولِ محترم مشکل را پیگیری و رفع کند.)

صدا قشنگ

هشتمین نفر"ahmadsob":ما را به سبکی خاص و خواندنی دعوت به مشاهده فیلم"باشگاه مشت زنی یا fight club"اثر"دیوید فینچر"می کند:

تو اونی که فکر میکنی هستی نیستی...

نهمین نفر"Mohammad Minooee":به یکی از سخنرانی های تِد اشاره می کند و اینکه چگونه"میمون درون ما!"سبب می شود از انجام دادن کارهای مفید اما سخت شانه خالی کنیم:

میمون درون ! یا چرا از زیر کار در میرویم

و من هم سعی کردم به جز پُست اصلی ام درباره افتتاح چالش،با پُست زیر حال خوبمو تقسیم کنم:

حال خوبتو با من تقسیم کن(جوشکاری:لذّت پیوند دو جسم سخت!)

طبق وعده در پایان هر فصل به سه نفر اول،کتاب جایزه خواهم داد و تا این لحظه پنج نفری که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند،به ترتیب کسب امتیاز(از نظر تعداد لایک و تعداد نظرات)،افراد زیر هستند.

نفر اول:"شکیبا شاملو"با پُست"با دیدن کدام سریال آچمز شویم؟"

نفر دوم:"مریم شهریاری"با پُست"عاشقانه‌های نانوشته"

نفر سوم:"احسان کمالی"با پُست"بالاخره شروع شد!"

نفر چهارم:"حسین قربانی"با پُست"قد یک بند انگشت"

نفر پنجم:"hajizadeh"با پُست"حال خوبتو با من تقسیم کن (سفرنوشت)"

نکته مهم:با تغییر میزان لایک و تعداد نظرات زیر پُست ها و ازدیاد پست های شرکت کننده در چالش"حال خوبتو با من تقسیم کن"امکان تغییر برندگان تا پایان فصل همچنان وجود دارد.

شما هم می توانید در چالش"حال خوبتو با من تقسیم کن!"شرکت و در خوب کردن حال دیگران سهیم شوید.
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سه پستی که از اول این هفته تا پیش از این پُست منتشر کردم(به ترتیب):

https://virgool.io/@J-M-S/%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%86-ely9on93jf8m
https://virgool.io/@J-M-S/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B9%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-xonoxptn0kax
https://virgool.io/@J-M-S/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D8%A7-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D9%87-sdr7ujq0an2s






چالشحال خوبتو با من تقسیم کنبرترین ها
«دنباله‌‎روِ هرکسی نباش، ولی از هرکسی توانستی یاد بگیر!» آدرس سایت: dastandaz.com | ویراستی: Dast_andaz@ | ایمیل: mohsenijalal@yahoo.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید