ویرگول
ورودثبت نام
علی‌آقا
علی‌آقا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خانم شینا انصاری

معرفی یکی از آدم‌حسابی‌های ویرگول: خانم شینا انصاری

https://virgool.io/@shina
https://virgool.io/@shina

از کاربرانی که من در ویرگول دنبالشان می‌کنم و مطالبشان را به محض انتشار یا دیدن می‌خوانم (یعنی بسیارند کسانی که دنبالشان می‌کنم اما مطالبشان را به محض انتشار نمی‌خوانم!) خانم شینا انصاری است. اغلب مطالب او در خصوص محیط زیست و مقابله با آلودگی است و مطالبی هم در مورد سرطان دارند که گویا (یعنی هنوز ته دلم می‌خواهم اینگونه نباشد) به خاطر ابتلای خودشان به بیماری سرطان است.

به نظرم شینا انصاری جزو آدم حسابی‌های ویرگول است و حیف است که فقط افراد معدودی مطالبش را دنبال کنند؛ و لذا پیشنهاد می‌کنم دنبال کردن مطالب ایشان را به شما.

برخی از مطالب ایشان:

یکی مثل همه

آلودگی های نامرئی؛ جیوه

توافق آب و هوایی پاریس مانع توسعه نیست

غفلت اکولوژیک در بارگذاری های پایتخت

تا خرمنت نسوزد


سایر مطالب من:

آدم حسابیویرگولسرطانمحیط زیستنویسنده
بیشتر مطالب این صفحه بازنشرند چون به نظرم ارزشش را دارند. علی حسین‌زاده هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید