این افراد انتشارات دُنْیْاْیِ بَنَفْشْ را دنبال می‌کنند:

در حال حاضر مترجم. وبلاگ‌نویس سابق؛ روزنامه‌نگار فصلی، اهل ادبیات و سینما. علاقمند به حوزه محتوا | hesamforouzan.com |
یک دانشجوی پزشکی که از قضا اهل شعر و ادبیاته
استاد دانشگاه ، عضو هیئت مدیره بنیاد ملی نخبگان ، مشاور اجرایی و اقتصادی صنایع ، معاونت اجرایی شرکت پردیس
Front-End Developer
آزمودم دل خود را به هزاران شیوه / هیچ چیزش بجز از وصل تو خشنود نکرد...خدایا ! خودت منو بپذیر.
رویایی در شهر...
هیچکس اینجا نیست!
مانند زردابی که این اواخر مدام گلویش را می سوزاند غم عمیق و فلج کننده ای از سینه اش بر می خاست پاهایش سست و بی حس میشد مجبور می شد دو دستی چیزی را بچسبد
يادت می‌آيد رفته بودی خبر از آرامش آسمان بياوری!؟
یک برنامه نویس (نه چندان) نویسنده؟ https://coffeete.ir/Azeiynali
نویسندگی یه نیروی عجیبی توی خودش داره و همین نیرو بود که منو از زمان خوندن اولین شاهکار ادبیاتیم جذب خودش کرد. میخوام اینجا بنویسم تا این نیرو رو تو خودم پیدا کنم :)
?? Taekwondo detective????‍♀️
دختری که نوشتن براش شده مسکن دردهاش💚؛) بعضی از نوشته های من = https://ble.ir/@neveshtehayeh_binam
دانشجوی کامپیوتری که به برنامه نويسی، تاریخ و فلسفه، نجوم و ریاضی علاقه داره و تصمیم گرفته از موضوعات موردعلاقش حرف بزنه».
هیچکس جز کلمات عمق عشقی که در دل دارم را نمی داند! ?
/کتابخوون/گرافیست(تاحدودی)/غوطه ور روی دریای فلسفه و منطق/ بهخوان: https://behkhaan.ir/profile/Arkey
به تن تبعید شد روح عدم پیمای من ای عمر ! بگو بر شانه باید برد تا کی بار هستی را؟
تابش: تابان/ منتشر کننده نور در ظلمت مطلق. در آستانه جوانی و شیدای نوشتن و شنیده شدن.
هرگز دل من ز علم محروم نشد...
یک بسکتبالیست و طراح فانتزی
به دنبال آرامش...💊